تاب ریلکسی جزء یکی از محبوب ترین صندلی های راحتی است که جهت ریلکس کردن و رهایی از فشارهای فعالیت روزانه مورد استفاده قرار گرفته می شود. سبک طراحی این نوع صندلی الهام گرفته از تاب هایی است که در دوران کودکی از آنها استفاده می نمودیم و به نوعی نوستالژی بوده و حس فرح بخش و خوشایندی برای افراد به ارمغان می آورد. طراحان صندلی های راحتی توانسته اند این محصول را در مدل های متنوع ساخته و به بازار عرضه نمایند. فروش تاب ریلکسی تک نفره و دو نفره در سطح بازار صورت می گیرد. متناسب با فضای خالی که افراد در محیط داخل ساختمان و یا محوطۀ حیاط محل زندگی خود، صندلی راحتی مناسب تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب از دیگر فروشندگان بزرگ در حوزۀ پخش تجهیزات چوبی خانگی فعالیت دارد. در لیست محصولات این فروشگاه، علاوه بر فروش مبلمان، سرویس خواب، کمد لباس، صندلی راک و .... امکان خرید تاب ریلکسی در طرح های زیبا و متنوع برای علاقه مندان آن در سراسر کشور فراهم است.

خرید تاب ریلکسی بافت زیگزالی

جهت ساخت تاب های ریلکسی از متریال چوب و فلز استفاده می شود و عمدتاً سبک طراحی تاب ریلکسی مدرن به صورت بافت حصیری، بافت عنکبوتی و بافت زیگزالی است. نتیجۀ آن، ساخت صندلی راحتی در طرح های شیک و راحت است. سبک ساخت تاب ریلکسی بر روی یک پایۀ ثابت است که صندلی با یک آویز از گیرۀ قسمت بالایی پایه آویزان می باشد و بدین وسیله امکان حرکت صندلی را میسر می سازد. فروش کمد لباس از طریق سایت با طراحی بسیار عالی انجام می گیرد.

قیمت تاب ریلکسی بر اساس جنس، ابعاد و طرح آن مشخص می گردد. متناسب با سلیقۀ شخصی خود می توانید، صندلی راحتی مناسب و با کیفیتی را تهیه نموده و جهت استراحت و ریلکس کردن، می توانید از راحتی و آرامش این صندلی بهره مند گردید. برای خرید آنلاین تاب ریلکسی و هدیۀ آن به عزیزان، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و با آسودگی خاطر محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()