آینه کنسول یکی از پرفروش ترین وسایلی است که به عنوان دکور در نمای داخلی منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. خوشبختانه تعدد مدل های میز و آینه کنسول نسبت به گذشته افزایش یافته است و این مسئله به نوعی قیمت خرید آینه کنسول را کاهش داده است. طرح های خلاقانه ای در ساخت آینه و میز کنسول در نظر گرفته می شود و بدون شک متناسب با هر دکوراسیون داخلی، به سهولت می توانید آینه کنسول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب از دیگر مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی خانگی و اداری فعالیت خود را راه اندازی نموده است و توانسته اند محصولات چوبی خانگی را در طرح های متنوع و شکیل تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید آینه کنسول چوبی معرق کاری شده

افراد زیادی علاقۀ خاصی به محصولات چوبی معرق کاری شده دارند چون این سبک از طراحی محصولات چوبی، به نوعی حالت تجملاتی و اشرافی داشته و طرفداران زیادی دارد.

فروش آینه کنسول چوبی معرق کاری در ابعاد و طرح های مختلفی صورت می گیرد که می توانید این محصول را در رنگبندی های مختلف مشاهده نموده و بر اساس تناسب رنگی فضای دکوراسیون، آنها را انتخاب نمائید.

در حال حاضر امکان تهیۀ آینه کنسول در طرح های متنوع و شکیل برای عموم مشتریان فراهم می باشد. متناسب با فضای خالی که تصور می کنید در سالن پذیرایی، راهرو و یا اتاق خواب دارید، به سهولت می توانید از طرح های جذاب، زیبا و لوکس آینه کنسول بهره مند گردید. انتخاب درست یک آینه کنسول، به شما کمک می کند که بتوانید جلوه ای خاص در نمای دکوراسیون منزل بوجود آورید و به نوعی حس خوشایندی برای خود و ساکنین منزل فراهم آورید. ضمن آنکه کاربری قابل توجهی دارد.

برای سفارش خرید تخت دو طبقه و آینه کنسول ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()