متناسب با هر شرایط آب و هوایی، مدل طراحی ساختمان و نوع مصالح ساختمانی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند. اجرای شیروانی گزینۀ مناسبی جهت شرایط آب و هوای بارانی و برفی است و از نظر شکل ظاهری، زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد. به همین دلیل اجرای سقف شیروانی به مناطق مختلف گسترش پیدا کرده است. جهت ارائه خدمات اجرای سقف شیروانی از مصالح ساختمانی متفاوتی همانند چوب، سفال، سنگ لوح، فلز و ... بهره گرفته می شود. توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه جهت انتخاب نوع مصالح ساختمانی سقف آردواز شیروانی ضرورت دارد.  

آراز سقف از دیگر گروه های با سابقه و فعال در حوزۀ طراحی و نصب سقف شیروانی فعالیت خود را آغاز نموده است. طی سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند پروژه های متعددی را در حوزۀ اجرای شیروانی ویلا، اجرای شیروانی ساختمان های شهری، اجرای شیروانی سر درب ورودی و خروجی با متریال درجه یک انجام دهند.

هزینۀ اجرای شیروانی ویلا و سردرب ساختمان

همانطور که می دانید هزینۀ اجرای سقف آردواز ویلا نسبت به سردرب ساختمان بیشتر می باشد که البته بستگی به حجم کار و نوع مصالح ساختمانی دارد. مجریان توانمند نصب شیروانی متناسب با نوع معماری سازه ویلا و ساختمان، تلاش می کنند مصالح ساختمانی مناسب را انتخاب نمایند و طراحی سقف شیروانی همراستا با جهت وزش باد و بارش باران در همان منطقه صورت گیرد.

در واقع شرایط آب و هوایی تأثیر مستقیم بر روی طراحی و اجرای شیروانی ساختمان خواهد داشت. اجرای شیروانی سفال را می توان در مناطق باران خیز مشاهده نمود. اجرای شیروانی فلزی در مکان های گرم و خشک نیز مشاهده می شود و از ورق های گالوانیزه بهره گرفته می شود. یک گروه اجرا کنندۀ پروژه های سقف شیروانی به راحتی متناسب با هر سازۀ ساختمانی، می توانند پروسۀ طراحی و نصب شیروانی را با متریال مختلف انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()