خودروی بسترن یکی دیگر از محصولاتی است که توسط گروه بهمن به بازار خودرو عرضه می شوند. فروش لوازم یدکی بسترن به منظور تأمین و جایگزینی قطعات سالم بجای قطعات آسیب دیده می باشد. برخی از افراد مالک خودروی بسترن B30 و یا B50 می باشند. این اتومبیل به دلیل ساختار و ماهیت مکانیکی، تحت آسیب جدی قرار گرفته می شوند. در این صورت فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های مختلف از جمله قطعات فضای داخلی خودرو، قطعات پیشرانه و شاسی بدنه، لوازم یدکی برقی و الکترونیکی و ... صورت می گیرد.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ پخش لوازم یدکی بسترن در حال فعالیت است. این مجموعه به دلیل تسهیل ارتباط با کارشناسان فروش، امکان سفاردهی اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده اند.

سفارش انواع لوازم یدکی بسترن

اتومبیل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که نقش اساسی در عملکرد کلی اتومبیل خواهد داشت. ایجاد کوچکترین ایراد فنی در کارکرد آنها، شرایط را برای بردن خودروی بسترن به مکانیکی و خرید لوازم یدکی جدید بسترن مهیا می سازد.

سامانه برق رسانی، حسگرها، سیستم استارت اتومبیل، کلیدهای برق، قطعات داخلی اتومبیل، دستگیره ها، شیشه، درب و پنجره ها، دوربین، شاسی، حسگر موقعیت دریچه گاز، دینام، دیفرانسیل، دیافراگم، دلکو، دنده، دهانه شمع، رله، روغن، رینگ چرخ، رینگ پیستون، سیم پیچ، سوپاپ دود و هوا، سوئیچ اینرسی، زنجیر موتور، زنجیر چرخ، شفت، صندلی، انواع صافی، صفحه کلاج، طبق، فرمان خودرو، انواع فنر چرخ و کلاج، قالپاق، قفل گاردان، کاسه نمد، کپه یاتاقان و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن به شمار می روند. البته متناسب با مدل اتومبیل و مشخصۀ بدنۀ قطعات، می توانید آنها را از یکدیگر تمیز داده و بر اساس اتومبیل بسترن خود، آن را تهیه نمائید.

جهت تأمین و خرید قطعات بسترن می توانید با واحد فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید و با قیمت ارزان تر از بازار و اورجینال، قطعات مورد نیاز اتومبیل را تهیه نمائید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()