داربست یکی از مهمترین سازه هایی است که توانسته در حوزۀ ساخت و ساز تحولی بزرگ ایجاد کند. چرا که انجام کلیۀ فعالیت های ساختمانی بدون ایجاد تکیه گاه امکان پذیر نیست. ساخت سازه ای موقت از داربست چوبی و یا فلزی به افراد اجازه دسترسی به قسمت هایی که نمی توانند در آنجا بایستند و فعالیت های فیزیکی انجام دهند، می دهد. در واقع با نصب داربست فلزی در مقابل سازه های ناتمام ساختمانی، کارگران می توانند بر روی سکوی تعبیه شده بر روی داربسته بایستند و به سهولت ادامۀ روند ساخت ساز مرتبط به نمای ساختمان را انجام دهند. شرکت داربست دلتا به صورت حرفه ای، به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ارائه خدمات کرایه و فروش داربست فلزی در تهران فعالیت می کند. توسط این مجموعۀ معتبر، شرکت هایی که در حوزۀ ساخت و ساز، تابلوسازی، راه اندازی غرفه های موقت و مواردی از این قبیل فعالیت دارند، به سهولت می توانند انواع داربست مورد نیاز خود را کرایه کنند.

نصب داربست با قیمت ارزان

در حال حاضر امور ساختمان سازی بدون نصب داربست غیر ممکن است چون افراد نمی توانند دسترسی به قسمت های مختلف ساختمان داشته باشند. داربست معلق در کنار دیواره های ساختمان نصب می شود. به عبارتی نصب داربست معلق، گزینۀ مناسبی برای قسمت هایی است که احتمال برپاسازی داربست بر روی سطح زمین غیر ممکن می باشد. از مهمترین ویژگی های این نوع داربست، می توان به سکوهای بیرون زدۀ آنها از ساختمان اشاره نمود.

از دیگر روش های اجرای داربست می توان به داربست معلق، داربست پایه دار، داربست خرپا، داربست اسکلتی و ... اشاره نمود. هر کدام از روش هایی که بدان اشاره نمودیم، متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوت می توان از آنها استفاده نمود.

نصب اسکلت داربست کار ساده ای نیست و نیازمند به افرادی دارد که تمرکز بالایی داشته باشد و توانایی جسمانی بالایی نیز داشته باشند که بتوانند تعادل خود را بر روی لوله های فلزی حفظ نموده و به صورت دقیق لوله های فولادی را با استفاده از اتصالات درست به یکدیگر متصل نمایند.

اگر نیازمند به کرایه  داربست در تهران هستید، می توانید از تجربیات و خدمات مجموعۀ داربست دلتا با نازل ترین قیمت بهره مند گردید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()