دستگاه هیتر استیرر به عنوان یکی از شناخته شده ترین ابزارآلات آزمایشگاهی است که نقش اساسی جهت فرآیند آزمایشات مختلف خواهد داشت. قیمت هیتر استیرر به سطح امکانات، مدل و برند آن بستگی دارد. دستگاه های هیتر استیرر مدل پیشرفته تری نسبت به دستگاه های شیکر آزمایشگاهی می باشد چون علاوه بر مخلوط نمودن مایعات و جامدات با یکدیگر، قادر به گرم نمودن مواد نیز هستند. جهت اطلاع از لیست قیمت هیتر استیرر می توانید با کارشناسان فروش شرکت علمینوگستر تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش انواع دستگاه آزمایشگاهی، اعم از دستگاه های هیتر استیرر، هات پلیت، انواع سمپلر و ... با برندهای معتبر ایرانی و خارجی فعالیت دارند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور، در مدت زمان کوتاهی هستند.

عوامل تعیین قیمت دستگاه هیتر استیرر

از ابتدای متن به موارد مهم و تعیین کنندۀ قیمت هیتر استیرر پرداختیم. اینکه سطح امکانات، فناوری ساخت و میزان پشتیبانی دستگاه از نظر ولوم تنظیم کنندۀ سرعت و دما در کنار برند دستگاه از نکات مهم و کلیدی هستند که بر روی قیمت هیتر استیرر تأثیرگذار هستند.

برای استعلام قیمت هیتر استیرر دیجیتالی می توانید به سایت فروشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ پخش تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی با فناوری و تکنولوژی روز دنیا فعالیت دارد. این مجموعه متناسب با نوع فعالیتی که مراکز آزمایشگاهی کاملاً مجهز و پیشرفته انجام می دهند، انواع دستگاه آزمایشگاهی را با برندهای معروف تأمین نموده و در در دسترس انتخاب مشتریان در سراسر کشور قرار می دهند.

توجه به کیفیت و مشخصات فنی سیستم دستگاه هات پلیت نسبت به قیمت هیتر استیرر در جایگاه اول انتخاب و خرید دستگاه قرار دارد. هر محیط آزمایشگاهی جهت مخلوط مایعات با یکدیگر و یا گرم نمودن آنها نیازمند به سیستم حرارت دهنده هستند و ساخت هیتر استیرر یا همان هات پلیت توانسته تحولی بزرگ در این حوزه بوجود آورد. قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

در همین راستا شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر توانسته موفق به افزودن این دستگاه ها در لیست محصولات فروشگاه گردد و با قیمت ارزان و برندهای معتبر دستگاه هیتر استیرر را عرضه می کند.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()