تابلوسازی بهترین شیوه جهت امور تبلیغات است. ابزارهای متعددی در صنعت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی تابلوسازی به عنوان یکی از روش های شناخته شده جهت معرفی مشاغل مختلف می باشد. به طور کلی انسان ها دارای حافظه بصری فوق العاده ای هستند که این مسئله بر روی انتخاب آنها تأثیر مستقیم می گذارد. در همین راستا صاحبان مشاغل تلاش می کنند با سفارش تابلوسازی جذاب و چشمگیر، بتوانند نگاه هر بیننده ای را به مجموعۀ خود جلب نمایند.

گروه تابلوسازی راما با توجه به نوع فعالیتی که در سطح کشور تأسیس نموده است، قادر به ارائه انواع خدمات تابلوسازی در مدل های مختلف می باشند که در ادامۀ پست بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع تابلوسازی

شاخص های متعددی در حوزۀ تابلوسازی وجود دارد چون طرح تابلو نقش اساسی در جلب بیننده و مشتریان خواهد داشت. به طور کلی هنگام اجرای تابلوسازی به این موضوع مهم توجه می شود.

امروزه از متریال با کیفیت تر و با دوام بیشتر جهت تابلوسازی در نوع مدرن استفاده می شود.

تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی پلکسی گلاس، تابلوسازی استیل، تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی ترموود، تابلوسازی فلکسی فیس، تابلوسازی ال ای دی و ... برخی از انواع تابلوسازی تبلیغاتی به شمار می روند.

مشاغل مختلف متناسب با نوع خدمات و محصولاتی که عرضه می کنند، می توانند هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. به عنوان مثال مجموعه هایی که در حوزۀ فروش محصولات مواد غذایی، رستوران، فست فود و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند، می توانند با سفارش تابلوسازی حروف برجسته با جلوه های نورپردازی، بیش از هر تابلوی تبلیغاتی دیگر، نظر عابرین پیاده را به خود جلب نمایند.

انتخاب نوع تابلو تأثیر مستقیم بر روی رویکرد نمایش مشاغل میان رقبای تجاری و جلب مشتریان خواهد داشت. بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت افزایش میزان فروش، از صنعت تابلوسازی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

جهت اطلاع از قیمت روز تابلوسازی در مدل های مختلف می توانید با بهترین پرسنل تابلوساز گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید و تابلوی تبلیغاتی مورد نظر خود را در ابعاد مناسب و طرح متعارف و جذاب سفارش دهید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()