کنتاکتور وسیله‌ای است که به منظور خاموش و روشن کردن مدار الکتریکی از آن استفاده شده و این قطعه در سیستم های برقی بسیار پرکاربرد میباشد. کنتاکتور abb یکی از انواع کنتاکتور هایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با دوام می باشد. استفاده از کنتاکتور abb می تواند میان بار و منبع تغذیه، ارتباطی را به وجود آورد و در واقع این وسیله یک وسیله کنترلی الکترومکانیکی می باشد. کنتاکتور abb در استارتر برای خاموش و روشن کردن موتور استفاده میشود. فروش کنتاکتور abb توسط پایا برق با تضمین کیفیت و سلامت کالا ارائه می شود.

فروش کنتاکتور abb با قیمت ارزان

به طور کلی فروش کلید اتوماتیک هوایی abb  و کنتاکتور abb توسط پایا برق با قیمت ارزان انجام گرفته و شما با مراجعه به سایت پایا برق می‌توانید این کنتاکتور abb را خریداری نمایید.در سیستم های کنترلی از کنتاکتور abs استفاده زیادی شده و این قطعه نصب بسیار راحتی داشته و به دلیل طراحی بهینه و ساختار ایمن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.‏abb یکی از کمپانی های تولید کننده تجهیزات الکترونیکی و برقی می باشد که انواع کنتاکتور abb را به تولید رسانده و این قطعه در کشورهای مختلف به فروش می‌رسد.در کشور ما نیز پایا برق انواع تجهیزات عیبی ازجمله کنتاکتور abb را با بهترین قیمت به شما عرضه می دارد.

فروش کنتاکتور abb به صورت اینترنتی

فروشگاه پایا برق یکی از عرضه کنندگان کنتاکتورهای abb و سایر تجهیزات الکترونیکی می باشد که با توجه به نیاز مشتریانش کنتاکتور abb را در مجموعه خود قرار داده و آن را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند همچنین این مجموعه از طریق سایت پایا برق فروش اینترنتی محصولات خود را با خدمات‌دهی عالی انجام می‌دهد.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()