میلگرد استیل یکی از اجزای اصلی در امور ساخت و ساز در صنایع مختلف به شمار می رود. شکل ظاهری میلگرد همانند میله استوانه ای توپُر است که به صورت ساده و آجدار تولید و عرضه می شوند. تولید میلگرد بر اساس نوع ورق استیل که در گرید های مختلف ساخته می شود، دارای قابلیت های متفاوت می باشند. جهت خرید میلگرد استیل می توانید به مراکز عرضۀ محصولات استیل استنلس مراجعه نمائید.

مجموعۀ استیل راشا نیز به عنوان یکی از مراکز بزرگ و پرفروش در حوزۀ تأمین و پخش محصولات استیل همچون ورق استیل، میلگرد استیل و ... با گرید و اندازه های مختلف می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند متناسب با نیاز بازار، انواع محصولات استیل بگیر و نگیر را در سطح بازار عرضه نماید.

خرید میلگرد استیل نگیر

همانطور که می دانید آلیاژ استیل با گریدهای مختلف تولید می شوند که می توان به سری 300، 400، 500 و غیره اشاره نمود. دسته بندی آلیاژ استیل سری 300 به استیل نگیر معروف هستند و این در حالی است که استیل سری 400 از دسته بندی استیل بگیر به شمار می روند. فروش میلگرد استیل بگیر و میلگرد استیل نگیر را در سطح بازار می توان مشاهده نمود.

متناسب با مصارف مختلف به سهولت می توان جهت ساخت تجهیزات دکوراتیو از مزایای میلگرد استیل 304 و غیره بهره برد. کاربرد گستردۀ میلگرد استیل نگیر و بگیر را می توان در امور ساخت تجهیزات زیر دریایی، تجهیزات نظامی، ساخت دستگاه و لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، ساخت لوازم و قطعات خودرو، امور ساخت و ساز، ساخت بستر زیر سازۀ سقف های شیروانی و غیره مشاهده نمود.

قیمت میلگرد استیل به گرید، مشخصات فنی که شامل ابعاد و ضخامت آنها می شود، بستگی دارد. متناسب با مصارف مختلف، می توانید میلگرد استیل آجدار و ساده را تهیه نموده و جهت ساخت نرده، درب و پنجره، لوازم دکوراتیو و غیره استفاده نمود.

از طریق شرکت استیل راشا می توانید قیمت خرید انواع میلگرد استیل مانند خرید میلگرد استیل 304  را استعلام بگیرید و به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()