روش های متعددی برای خرید مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی وجود دارد. خرید حضوری و اینترنتی از راهکارهای مناسب جهت تهیۀ وسایل آزمایشگاهی می باشد. راهکار  فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی چندین سال است که توسط مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ لوازم آزمایشگاهی به مشتریان خود ارائه می دهند. هدف از ارائه چنین خدماتی، به دلیل گسترش بستر اینترنت در سطح کشور است. به عبارتی می توانند با بهره گیری از این بستر پهناور، اقدامات لازم جهت فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی را راه اندازی نموده و امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را پس از بررسی تمام جوانب و مقایسۀ مشخصات فنی محصولات فراهم سازند.

با گذش چندین سال از فعالیت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی علمینو، توانسته اند اقدام به فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی نمایند. افرادی که علاقه مند به تهیۀ لوازم آزمایشگاهی هستند، می توانند از این امکانات به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. عرضۀ محصولات فروشگاه به صورت اینترنتی، موجب می شود که خریدار دسترسی کامل به بروشور تجهیزات، مشخصات فنی محصولات و قیمت آنها داشته باشند.

بدین ترتیب افراد به راحتی می توانند پس از بررسی دقیق و مطالعۀ مشخصات فنی محصولات با برندهای مختلف، مناسب ترین تجهیزات را با برندهای معروف و قیمت ارزان تهیه نمایند.

فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی مانند  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی فرصت ایده آل برای صرفه جویی در زمان است. چرا که فرد دسترسی جامع تری نسبت به بررسی و مقایسۀ محصولات نسبت به یکدیگر دارند و نیاز نیست زمان زیادی را در فروشگاه ها سپری کنند. در ضمن فروشگاه های اینترنتی عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی با در اختیار داشتن کارشناسان فروش، همواره تلاش دارند به صورت رایگان به مشتریان مشاوره آنلاین دهند و بدین وسیله رضایت مشتریان را جلب نمایند.

با مراجعه به سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، به سهولت و آسودگی خاطر می توانید به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را با برندهای خارجی و قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()