خازن فراکو چیست؟

خازن یکی از قطعات برد های الکترونیکی است که نقش بسیار مهمی در این بردها دارد. خازن فراکو استفاده بسیار گسترده و وسیعی داشته و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. خازن وسیله ای غیرفعال و ساده می باشد که می‌ تواند با اتصال به ولتاژ الکتریکی، بار الکتریکی را در خود ذخیره کرده و با توجه به ظرفیت خازنی که دارد شارژ شود. خازن فراکو از انواع خازن هایی است که وارداتی بوده و ساخت کشور آلمان می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و فروش خازن فراکو در انواع مختلف توسط فروشندگان ارائه می گردد.

کاربرد خازن فراکو

خازن فراکو همانند باتری بوده که جریان الکتریکی را در خود ذخیره می کند و با قرار دادن خازن در مدار متناوب ، انرژی الکتریکی در آن ذخیره شده و در زمان هایی که با افت یا کاهش ناگهانی جریان رو به رو می شویم می توانیم از این انرژی استفاده کنیم.فروشگاه پایا برق انواع خازن فراکو را در کیفیت بسیار عالی به فروش می‌رساند و با فروش اینترنتی محصولاتش توانسته پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش خازن فراکو و سایر تجهیزات و محصولات پایا برق به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

فروش خازن فراکو با قیمت ارزان

فروشگاه پایا برق یکی از عرضه کنندگان خازن فراکو در کشورمان است که برای فروش محصولاتش قیمت‌های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است. خازن فراکو یکی از خازن های باکیفیت است که وارداتی بوده و در نمونه اصلی توسط پایا برق به فروش میرسد. همانطور که گفته شد خازن یک قطعه ای ساده می باشد که کاربرد گسترده‌ای دارد در واقع خازن ها دو صفحه فلزی دارند که این دو صفحه تماس مستقیمی با هم نداشته و به دو پایه خازن مرتبط می باشد. پس از استفاده از خازن در مدار الکتریکی ، یک اختلاف پتانسیل بین این دو صفحه وجود دارد که یکی دارای بار مثبت و دیگری دارای بار منفی می باشد.فضایی که در میان این دو صفحه وجود دارد توسط ماده‌ای به عنوان دی الکتریک پر می‌شود که نارسانا می‌باشد. خازن فراکو در ظرفیت های مختلفی به تولید می رسند که با توجه به نیاز مان می توانیم خرید خازن را انجام دهیم.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()