تفاوت های ترازوهای صنعتی با دیگر ترازو ها

از ترازو برای وزن کشی در محیط های گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر صاحب یک مغازه شیرینی فروشی باشید، احتمالاً از ترازوهای صنعتی برای وزن کشی آرد استفاده می کنید. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد، انتخاب بهترین ترازو برای مشاغل مختلف دشوار شده است.

برای انتخاب بهترین گزینه در ابتدا باید تفاوت ترازوهای صنعتی با دیگر ترازوهای موجود در بازار را بشناسیم. سپس بر اساس نیاز خود، خرید ترازوی صنعتی را مطمئن انجام دهیم. تفاوت ترازوهای صنعتی با دیگر ترازوهای موجود در بازار عبارت است از:

حضور مشتری

فروشندگان از ترازوهای تجاری در مقابل مشتری استفاده می کنند. این بدان معناست که اگر یک پوند آب نبات سفارش دهید، صاحب فروشگاه، آب نبات را در مقابل شما وزن می کند. سپس آن ها را بسته بندی و برچسب گذاری می کنند؛ اما در هنگام استفاده از ترازوی صنعتی که دارای ابعاد بزرگی می باشند، امکان استفاده در مقابل مشتری دیگر مطرح نبوده و وزن کشی از قبل صورت می گیرد.

محیط مورد استفاده برای ترازو

ترازوهای صنعتی به دلیل ابعاد بزرگ برای وزن کشی اجسام با حجم بالا، در محیط های کوچک کاربردی ندارد. چنین ترازوهایی بایستی در محیطی نگهداری و مورد استفاده قرار گیرد که بتوان آزادانه و بدون مشکلی اجسام یا مواد مورد نظر را روی آن قرار داد و به وزن کشی پرداخت. به عنوان مثال از ترازوهای صنعتی نمی توان در فروشگاه های کوچک استفاده کرد. در چنین فروشگاه هایی ترازوهای معمولی کاربرد بسیار بهتری دارند. خرید ترازو را با توجه به برند آن و کیفیتش انجام دهید. 

طول عمر

ترازوهای صنعتی به دلیل بزرگ بودن و قابلیت وزن کشی اجسام بسیار سنگین، از جنس محکم تری ساخته  شده اند. درنتیجه طول این ترازوها نسبت به سایر ترازوها بیشتر است و شرایط محیطی سخت را بهتر از دیگر ترازوهای معمولی می تواند تحمل بکند. اگرچه طول عمر این ترازوها به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که مهم ترین آن نوع فعالیت و کاربرد شما از ترازو و دیگر عوامل است. در مقابل آن ترازوهای معمولی برای مشاغل معمولی و در ابعاد کوچک ساخته شده اند و شاید از جنس بدنه معمولی تری نسبت به مدل صنعتی برخوردار باشند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()