پیش از خرید ترازو آزمایشگاهی

پیش از خرید ترازو آزمایشگاهی اطلاعاتی است که باید از آن ها آگاه باشید. دانستن چنین اطلاعاتی به شما در خریدی مطمئن و با کیفیت کمک می کند. مهم ترین این نکات عبارت است از:

  • محیطی که از ترازو می خواهیم در آن استفاده کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است. درنتیجه باید پیش از خرید ترازوی آزمایشگاهی ، محیط مورد نظر را به دقت بررسی کنیم و مواردی که برای حضور ترازو در آن محیط لازم است را فراهم کنیم.
  • چه میزان دقت برای کار و فعالیت خود در آزمایشگاه نیاز داریم که بر اساس آن ترازو را انتخاب کنیم.
  • چه میزان هزینه برای خرید ترازو آزمایشگاهی در نظر گرفته ایم. ترازوهای آزمایشگاهی در مدل های مختلف با هزینه های مختلف در فروشگاه های معتبر موجود است. میزان هزینه ای که باید برای ترازو بپردازیم می تواند از عوامل تأثیرگذار در  خرید ترازو باشد.
  • خوانایی دستگاه از جمله مواردی است که به طور مستقیم به کار و فعالیت شما بستگی دارد. خوانایی و مقیاس دستگاه تعیین می کند که چند رقم اعشار باید خوانده شود. خوانایی نباید با دقت اندازه گیری اشتباه گرفته شود. دقت اندازه گیری در واقع ارتباط بیشتری با راه اندازی، استفاده و نگهداری دستگاه دارد. به طور مثال در ترازوهای با مقیاس ظرفیت بزرگ، خوانایی کوچک تری نسبت به مقیاس ظرفیت پایین تر دارند.
  • حالت ها و نرم افزارهای ویژه دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر نوع نیاز شما بیش از یک برنامه کاربردی نیاز دارد یا برای یک مورد خاص استفاده می شود، نیازمند ترازویی با امکانات بالا هستید. بسیاری از ترازوی آزمایشگاهی برای اندازه گیری مستقیم وزن ساخته می شوند، بنابراین اگر برای شمارش قطعات، بررسی وزن، وزن پویا یا سایر موارد خاص به ترازو نیاز دارید، باید ترازویی را پیدا کنید که دارای ویژگی ها و نرم افزارهای لازم باشد. همچنین باید از قبل مشخص کنید که آیا نگه داشتن صفحه نمایش، تجمع داده ها و سایر عملکردها برای نوع فعالیت شما ضروری هستند یا خیر. به عنوان مثال، اگر مقیاس های شما برای ذخیره موجودی قطعات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، شما به شمارش قطعات و توابع اندازه گیری نیاز دارید. مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مقیاس با عملکرد شما مناسب است، نحوه عملکرد آن را در نظر بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()