کفپوش از جمله تجهیزات دکوراسیون ساختمان به شمار می رود. طرح و جنس آن علاوه بر زیبایی دکوراسیون، نقش بسزایی در رفاه و راحتی زندگی ساکنین ساختمان خواهد داشت. از نظر طراحان دکوراسیون داخلی، انتخاب نوع کفپوش یکی از عناصر مهم و اساسی در تزئین دکوراسیون ساختمان محسوب می شود و نقش بسزایی در جلوۀ بصری محیط خواهد داشت. در همین راستا شاهد تنوع فروش کفپوش با متریال، طرح و رنگبندی های مختلف در سطح بازار می باشیم.

همانطور که می دانید جهت تهیۀ کفپوش، نیاز است که به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله فروشگاه رونیا مراجعه نمائید. چنین فروشگاه هایی به اقتضای کسب و کاری که راه اندازی نموده اند، قادر به عرضۀ انواع دیوارپوش، کفپوش، سقف مجازی و ... می باشند.

خرید کفپوش ارزان و با کیفیت

افزایش تنوع کفپوش ساختمان، مزایای زیادی برای افراد به دنبال دارد. بدیهی است اقشار مختلف جامعه می توانند موفق به خرید کفپوش ارزان و با دوام شوند و بدین وسیله بتوانند جلوه ای خاص به دکوراسیون داده و تغییرات اساسی در نمای محل زندگی خود بوجود آورند.

جهت خرید کاغذ دیواری آیتم های متعددی باید در نظر گرفته شود تا کارایی مفید را علاوه بر جلوۀ بصری داشته باشد.

مقاوم بودن در برابر حرارت، استحکام در برابر ضربه و ترک خوردگی، مقاومت در برابر خط و خش و ساییدگی و قابل شستشو بودن از جمله فاکتورهای مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید آنها خواهد داشت.

قیمت خرید کفپوش مانند خرید پارکت به جنس آنها بستگی دارد، از این رو متناسب با نمای دکوراسیون و همچنین بودجۀ در نظر گرفته، بهترین کفپوش ساختمان را با قیمت ارزان و یا گران تهیه نمائید. در برخی از مواقع خرید کفپوش ارزان در نمای بخشی از دکوراسیون منزل، جلوه ای خاص به دکوراسیون ببخشد.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص انتخاب بهترین کفپوش می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نموده و از میان محصولات این فروشگاه کفپوش مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()