بارکدخوان چیست؟

بارکدخوان دستگاهی الکترونیکی است که بارکدهای چاپ شده بر روی سطوح مختلف رااسکن و رمزگشایی می نماید و اطلاعات رمزگشایی شده را به کامپیوتر یا وسیله الکترونیکی دیگری انتقال می دهد. امکان خرید بارکدخوان برای برخی از مشاغل همچون سوپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای ضرورت دارد. در این مقاله، فروشگاه تجهیزات اطلاعات بیشتری در مورد بارکدخوان ها در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با آگاهی، دستگاه مطلوبتان را خریداری نمایید. 

انواع بارکدخوان: فروشگاه تجهیزات

انواع بارکدخوان به صورت رومیزی (ثابت)، بیسیم، باسیم و بارکدخوان همراه (PDA) طراحی و تولید می شوند و دارای مصارف صنعتی و فروشگاهی می باشند. تنها تفاوت بارکدخوان صنعتی و بارکدخوان فروشگاهی در استحکام و مقاومت بیشتر نوع صنعتی می باشد. بارکدخوان صنعتی دارای درجه حفاظتی IP بالاتری می باشد یعنی در برابر ورود آب و هر گونه گرد و غباری حفاظت شده است و در برابر ضربه و احتمال سقوط مقاوم تر می باشد.

انواع بارکدخوان از نظر قرائت بارکد ها به دو شکل نوری و لیزری به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام تکنولوژی کاملاً متفاوتی در اسکن بارکدها دارند. استقبال از فروش بارکد خوان لیزری با پرتاب اشعه لیزری به بارکد و پردازش بازتاب آن، اطلاعات محصول را نشان می دهد و بارکدخوان نوری با استفاده از یک منبع نور و دیود یا عکس گرفتن از بارکد و انتقال تصویر به CPU اطلاعات کالا را تجزیه و تحلیل کرده و  به نمایش می‌گذارد.

اغلب بارکد خوان های لیزری نمی توانند بارکدهای دو بعدی را بخوانند در نتیجه اگر پشتیبانی از بارکد های دو بعدی در کار شما الزامی است، بهتر است از بارکدخوان نوری استفاده کنید. بارکد خوان قلمی، بارکد خوانCCD، بارکد خوان مبتنی بر دوربین عملکرد نوری و بارکدخوان چند وجهی عملکرد لیزری دارند.

ضمنا ابعاد اسکن بارکدخوان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اینکه بارکدخوان از چه فاصله‌ای تواناییی اسکن کردن بارکد را دارد، در نظر بگیرید.

ابعاد و وزن بارکدخوان بخصوص برای بارکدخوان‌های سیار که کاربر ساعات طولانی از آن استفاده می‌کند، فاکتور مهمی محسوب می‎شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()