اسکی فضایی یکی از دستگاه های بدنسازی بسیار قدرتمند است که با تحت فشار قرار دادن تمامی عضلات بدن، اندامی منحصر به ‌فرد و ورزیده را برای شما به ارمغان می آورد. اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم انواع مختلفی با بالاترین کیفیت و البته در قیمت های متنوع دارد که علاوه بر باشگاه داران عزیز، خانه داران نیز به راحتی امکان خرید اسکی فضایی را داشته باشند.

چرا باید از اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم استفاده کنیم؟

تا به حال دقت کرده ‌اید که اندام افرادی که اسکی یا قایقرانی می کنند، چقدر ورزیده است؟ بدون شک انجام اینگونه ورزش ها کار دشوار و پرهزینه ای بوده که هر کسی قادر به انجام نیست؛ اما خرید اسکی فضایی به عنوان جایگزینی مناسب برای این ورزش ها ایده بسیار خوبی است و مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران قرار دارد. اما چرا باید اسکی فضایی های موجود در فروشگاه هایپرجیم را انتخاب کنیم؟

افزایش استقامت عضلات بالاتنه با اسکی فضایی هایپرجیم

جالب است بدانید که کمبود نفس در حین ورزش باعث کاهش سرعت شما نخواهد شد، بلکه موضوعی که توانایی شما را در انجام حرکات ورزشی کاهش می دهد، تجمع اسید لاکتیک در عضلات است! با استفاده از اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم تمامی عضلات بالاتنه شما شروع به فعالیت می کند. از این ‌رو اسید لاکتیک جمع شده در عضلات به مرور زمان از بین می رود و دیگر هیچ چیزی قادر به کاهش سرعت و تنفس شما در ورزش نخواهد شد.

اگر قصد دارید مقاومت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بالا ببرید، دستگاه را در حالت سربالایی تنظیم کنید. همچنین اگر به دنبال این هستید استقامت عضلات دوربرد خود را افزایش دهید، مقاومت کمتری را برای دستگاه انتخاب کنید و زمان تمرین خود را افزایش دهید.

فروشگاه هایپرجیم فروش اسکی فضایی باشگاهی خانگی و باشگاهی را با بالاترین کیفیت ارائه می کند. نوع خانگی این دستگاه قادر است تا وزن 170 کیلوگرم را تحمل کرده و دستگاه های باشگاهی حتی تا وزن 200 کیلوگرم را نیز تحمل می کنند. با این حساب اگر می خواهید که در پیاده روی، دوچرخه سواری و حتی بالارفتن از پله ها عضلاتتان شما را همراهی کند، خرید اسکی فضایی را به شما پیشنهاد می دهیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()