شما برای اینکه عکس های یادگاری خود را در یک قاب ماندگار نگهداری کنید نیاز است که تابلو عکس خریداری نمایید. تابلوهای عکس متنوع هستند و هر یک از آنها دارای اندازه و طرح‌ های متنوعی می باشند. بر همین اساس زمانه خرید تابلو عکس باید به خوبی اندازه آنها را با عکسی که می خواهید درونشان بگذارید مطابقت دهید و سپس یکی از زیباترین و بهترین تابلوهای عکس را خریداری نمایید. دکورافیس انواع تابلوهای عکس را با بهترین قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. بر همین اساس شما می توانید به صورت اینترنتی از دکورافیس خرید تابلو عکس در هر یک از نمونه هایی که مد نظرتان باشد را انجام دهید و عکس های خود را درون آن بگذارید.

خرید تابلو عکس با قیمت مناسب

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید تابلو عکس باید به آن دقت داشته باشید مدل تابلو می باشد. هر یک از تابلوهایی که برای نگه داشتن عکس تولید و طراحی می‌ شوند دارای طراحی خاصی هستند. برهمین اساس شما طبق سلیقه شخصی خود می توانید یکی از مدل های متنوع تابلوهای عکس را خریداری کنید و عکس هایتان را درون آن قرار دهید. توجه داشته باشید که تمامی مدل های تابلو عکس در دکورافیس دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند. شما می توانید بهترین تابلوهای عکس را با کیفیت مناسب از دکورافیس خریداری کنید و هزینه مناسبی برای خرید آنها پرداخت کنید.

هر یک از کارشناسان فروش دکورافیس انواع تابلو عکس را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند تا مشتریان قادر باشند تعداد زیادی از تابلوهای عکس را خریداری کنند. اگر شما می توانید چندین مدل تابلو عکس را خریداری کنید و عکس های خود را درون آن تابلو بگذارید بدون شک زیبایی دکوراسیون داخلی خود را می توانید تا حدی زیادی افزایش دهید. هر یک از تابلوهای عکس که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی هستند در دکورافیس به فروش می رسند. شما می توانید آنها را برای عکس های متنوع در اندازه های گوناگون خریداری کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()