فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی از دیگر راهکارهای عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می شود که توسط تنها برخی از مراکز توزیع تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور صورت می گیرد. بخش مهمی از تجهیزات و لوازم آزمایشگاه را شیشه آلات آزمایشگاهی تشکیل می دهد. از این رو مؤسسان مراکز آزمایشگاه طبی، پژوهشی، زیست شناسی، مواد غذایی، ژنتیک، نفت و گاز و غیره از خدمات  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی ، به صورت غیر حضوری و آنلاین می توانند ظروف شیشه ای مورد نیاز آزمایشگاه را تهیه نمایند.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش آنلاین لوازم آزمایشگاهی در سطح کشور می باشد. به عبارتی به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه محسوب می شود و به منظور رفاه حال مشتریان در تلاش هستند، محصولات فروخته شده را در مدت زمان کوتاه به مشتریان تحویل دهند.

اهداف فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی

نکتۀ مهم که در رابطه با اهداف فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی وجود دارد، سطح دسترسی خریدار به کلیۀ محصولات است. علاوه بر آنکه مشتری به راحتی می تواند ظروف شیشه و شیشه آلات موجود در فروشگاه را از نظر برند، قیمت و مشخصات فنی نسبت به یکدیگر مقایسه نموده و سپس به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهد. در حال حاضر تعدد فروشگاه های عرضۀ اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی رو به گسترش می باشد ولی باید توجه داشته باشید که جهت سفارش اینترنتی کالایی، نسبت به اعتبار فروشگاه و داشتن اینماد مجموعه اطمینان حاصل نمائید. فروش اینترنتی انواع تجهیزات آزمایشگاهی مانند  شیشه آلات آزمایشگاهی، امکان خرید ظروف شیشه ای آزمایشگاهی با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم می کند. در واقع داشتن موقعیت مشاهده و مقایسه محصولات به خریدار فرصت کافی جهت خرید محصولات با برندهای معتبر و کیفیت عالی را خواهد داد.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو یکی از اولین مجموعه های معتبر در زمینۀ فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران راه اندازی شده است و قادر به ارائه خدمات در سرتاسر ایران به صورت تحویل فوری می باشد.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()