تردمیل یکی ازپرکاربردترین ابزارهای ورزشی هوازی بوده که در منازل و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل ها بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل منبع تامین نیروی حرکتی دستگاه، کاربرد دستگاه و شکل ظاهری قابل دسته بندی هستند. تردمیل ها بر اساس کاربرد شامل تردمیل های باشگاهی و خانگی می شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تردمیل باشگاهی در تردمیل آنلاین بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با خرید تردمیل باشگاهی و تفاوت های آن با تردمیل های خانگی لطفا ادامه مقاله را مطالعه کنید.

قدرت موتور تردمیل باشگاهی در تردمیل آنلاین

تردمیل با توجه به اینکه تردمیل باشگاهی اغلب توسط افراد حرفه ای و به منظور تمرینات شدیدتر استفاده
می شوند، قدرت موتور این دستگاه ها بالاتر است.

گاهی  در باشگاه ها و مراکز ورزشی نیاز است که این دستگاه ها در تمام طول روز باشند. افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند نیز اغلب افرادی ورزشکار هستند که از این دستگاه برای انجام تمرینات حرفه ای و سنگین استفاده می کنند.

قدرت موتور تردمیل های باشگاهی بین ۵/۱ الی ۶ اسب بخار است. باشگاه ها و مراکز مختلف بر اساس نیاز خود اقدام به خرید تردمیل های با قدرت موتور متفاوت می کنند.

خرید تردمیل های باشگاهی

در صورتی که برای  خرید تردمیل باشگاهی از مشاوره افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید، مطمئنا شما انتخاب بهتری خواهید داشت. در برخی از فروشگاه های معتبر از قبیل تردمیل آنلاین، خدمات مشاوره ای نیز به خریداران ارائه می شوید. برای خرید تردمیل باشگاهی در تردمیل آنلاین شما این امکان را دارید که پس از مشاوره با مشاوران و آگاهی کامل از خصوصیات تردمیل ها خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()