لاستیک نانکن از دیگر تایرهای خارجی است که به صورت وارداتی تهیه و توزیع می شود. لاستیک نانکن محصول کشور تایوان است و از جمله برندهای نام آشنا است که توسط برخی از فروشندگان تایر در سطح بازار عرضه می شوند. لاستیک سواری نانکن در مدل های مختلف عرضه می شوند که متناسب با مدل های مختلف خودرو باشد. نکتۀ مهم و کلیدی که در رابطه با خرید لاستیک وجود دارد، تطبیق مشخصات فنی تایر با خودرو است. البته شرایط محیطی، جنس جاده و نوع کاربری خودرو نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر انتخاب و خرید لاستیک نانکن خواهد داشت.

مجموعۀ تایر ایرانیان از دیگر فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تایر در تهران کسب و کار خود را تأسیس نموده است. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر می توانید با اطمینان خاطر لاستیکی متناسب با مشخصات فنی اتومبیل خود تهیه نمائید.

خرید لاستیک نانکن پس از بررسی مشخصات تایر

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید لاستیک میشلن و لاستیک نانکن وجود دارد، بررسی دقیق مشخصات فنی تایر می باشد. در این صورت می توان با اطمینان خاطر متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین لاستیک نانکن را خریداری نمود. خوشبختانه صنعت تولید لاستیک سواری، شای بلند، اتوبوس، باری و غیره توسط کمپانی های تولید کنندۀ تایر ارتقاء پیدا کرده است. شاهد عرضۀ انواع تایر با برندهای مطرح در داخل و خارج از کشور می باشیم.

در حال حاضر طرفداران خرید لاستیک سواری نانکن نسبت به دیگر مدل های این برند بیشتر می باشد. چرا که درصد زیادی از خودروهای موجود در سطح شهر از نوع لاستیک سواری هستند. به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک نانکن دارند، امکان خرید این تایر در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم می باشد. از این رو توصیه می کنیم متناسب با مشخصات فنی اتومبیل، تایری مناسب و با قیمت مناسب تهیه نمائید که ماندگاری بالا داشته باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()