لاستیک لاسا از جمله برندهای معروف کشور ترکیه است که در داخل کشور طرفداران خاص خود را دارد. انتخاب نوع تایر نقش بسزایی بر کیفیت رانندگی خواهد داشت. از این رو پیش از خرید تایر باید بررسی های لازم در خصوص مشخصات فنی لاستیک لاسا داشته باشید. بدین وسیله بتوان متناسب با مدل اتومبیل و شرایط محیطی، مناسب ترین تایر را با قیمت مناسب تهیه نمود. شاخص های متعددی بر روی انتخاب و خرید لاستیک لاسا تأثیرگذار می باشد. از این رو افراد مبتدی با مشورت می توانند مناسب ترین مدل لاستیک لاسا را برای اتومبیل سواری، شاسی بلند و غیره تهیه نمایند.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ فروش تایر است که در تهران راه اندازی شده است. لاستیک لاسا، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و ... برخی از برندهای خارجی تایر هستند که توسط این مجموعه با قیمت مناسب و با کیفیت بالا همراه با گارانتی شرکت عرضه می شوند.

مشخصه های لاستیک لاسا

از جمله مشخصه های مهم لاستیک لاسا می توان به کیفیت بالای محصولات این کمپانی اشاره نمود. تولید لاستیک های لاسا بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. تولید تایر به صورت چند لایه ای و استفاده از مواد اولیۀ پلیمری درجه یک موجب تولید تایرهای لاسا با کیفیت بالا می شود.

قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک لاسا بستگی به مشخصات فنی تایر و تاریخ تولید آن بستگی دارد. طول عمر لاستیک نو حدود 4 الی 6 سال است. از این رو مالکین اتومبیل باید متناسب با سال خرید تایر، پیش از پنچر شدن و از بین رفتن لایۀ رویی تایر، اقدام به تعویض تایر نمایند. نکات متعددی در زمینۀ انتخاب و خرید لاستیک لاسا وجود دارد. از این رو به رانندگان توصیه می کنیم اطلاعات بیشتری در خصوص مفاهیم علائم درج شده بر روی تایر بدست آورند، تا بدین وسیله بتوانند لاستیک مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()