شستشوی نمای ساختمان یک نیاز خدماتی است که جهت نظافت نما توسط برخی از مراکز خدمات ساختمانی ارائه داده می شود. ایجاد جرم بر روی نما موجب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان می شود. جهت شستشوی نمای ساختمان از روش های مختلف استفاده می شود و ما قصد داریم در این مقاله به برخی از موارد مهم در خصوص اصول شستشوی نمای ساختمان بپردازیم.

گروه کار در ارتفاع نماروز دارای تجربۀ کاری در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی همچون خدمات شستشوی نمای ساختمان ، نصب پیچ و رولپلاک، آب بندی و غیره می باشند. این مجموعه مجهز به کادر فنی مجرب است که قادر به انجام کارهای ساختمانی در ارتفاع می باشند.

روش های رایج شستشوی نمای ساختمان

نماشویی ساختمان به روش های مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با جنس مصالح ساختمانی و همچنین نوع و میزان جرم بر روی سطوح نما دارد. از این رو کارشناس مربوطه پس از بررسی تمام جوانب و در نظر گرفتن جنبه های مختلف کار می توانند هزینه شستشوی نمای ساختمان را مشخص نمایند. شستشوی نمای ساختمان با آب فشار قوی به پروسۀ کار سرعت می بخشد. استفاده از دستگاه واترجت به متصدی مربوسه کمک می کند که با پاشش آب با فشار زیاد، آلودگی موجود بر روی سطوح را در مدت زمان کوتاه ترین پاکیزه نمایند. به طور کلی جهت شستشوی نما شیشه و کامپوزیت از روش شستشوی معمولی با مواد شوینده عادی به همراه تی و اسفنج استفاده می شود. این در حالی است که جهت شستشوی نمای سیمانی، سنگ و غیره می توان از مواد شیمیایی استفاده نمود، تا بتوان لکه های رنگ، روکش، مواد نقاشی و غیره را مرتفع نمود. افرادی که به صورت تخصصی در زمینۀ نماشویی فعالیت می کنند، با بررسی وضعیت نمای ساختمان می توانند بهترین روش را جهت شستشوی نمای ساختمان انتخاب نمایند.

گروه ساختمانی نماروز یکی از دیگر مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی مانند نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است که در تهران فعالیت دارد و همواره آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند. 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()