طرح توجیهی به عنوان یکی از گزینه های مهم و مؤثر در زمینۀ اجرای موفقیت آمیز یک پروژه می باشد. به طور جامع نیاز به جمع آوری دسته ای از اطلاعات جامع در خصوص راه اندازی یک پروژه سرمایه گذاری و یا کار تجاری که اختصاص به مشاغل تولیدی و یا خدماتی می باشد. تهیۀ چنین اطلاعات جامعی در حوزۀ تعیین سرمایۀ لازم، مشخص نمودن تأسیسات و لوازم مورد نیاز، سطح تولید به صورت ماهانه و یا سالانه، سطح حقوق و دستمزد پرسنل، قیمت محصول، هزینۀ خدمات و ... پیش از راه اندازی یک کسب و کار باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. بدین ترتیب تنظیم انواع طرح توجیهی در ابتدای آغاز پروژه می تواند بهترین راهکار جهت جلوگیری از شکست سرمایه گذاری محسوب شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا چندین سال است که با همکاری افراد متخصص و مجرب در حوزه های مختلف مالی، اقتصادی و مهندسی مشاغل مختلف در جامعه، اقدام به بررسی تمام جوانب نمایند و با تهیه و نگارش طرح توجیهی بتوانند خدمتی به سرمایه گذران عزیز نمایند. طرح توجیهی باغ پسته توسط مطصا با بهترین کیفیت ارائه می گردد. 

نکات مهم طرح توجیهی فنی و اقتصادی

داشتن طرح توجیهی فنی و اقتصادی به میزان قابل توجهی می تواند مانع از راه اندازی یک سرمایه گذاری بی سرانجام و شکست خورده می شود. در واقع در تهیه و تنظیم طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف، تمام مسائل مرتبط با نیاز سنجی بازار، تخمین قیمت محصولات و خدمات، تعداد و حقوق پرسنل، میزان سرمایۀ اولیه، مدت زمان راه اندازی پروژه، نحوه و هزینۀ تأمین تجهیزات ضروری اعم از وسایل نقلیه و ابزارآلات و ... مورد بررسی و تجزیه و تحلیل کارشناسی تخصصی قرار گرفته می شود. بدین وسیله با ارائه طرح توجیهی می توان از همان ابتدای سرمایه گذاری شمای کلی نسبت به آیندۀ اجرای پروژه داشته باشید و بدین وسیله از راه اندازی پروژۀ ناموفق جلوگیری کنید. صرف هزینه و زمان جهت انجام چنین راهکارهایی به میزان قابل توجهی می تواند عاملی مؤثر جهت رشد و موفقیت شما سرمایه گذار گرامی گردد و گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می تواند شما را در این مسیر همراهی کنند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()