امروزه بسیاری از مدرسه ها آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری نموده اند رایان کاشی ها به عنوان یکی از مدرسه های مجازی آموزش از راه دور را به دانش آموزان خود ارائه می دهد و تمامی نکات را جهت تدریس اینترنتی و مجازی رعایت می نماید. هر یک از کودکان و نوجوانان که در رایان کاشی ها آموزش می بینند تمامی موارد درسی و غیر درسی را به خوبی می توانند متوجه شوند. هر یک از کودکان و نوجوانان در  خدمات آموزش مجازی که اگر به صورت اصولی انجام شود قدرت یادگیری بیشتری خواهند داشت.

مزیت های آموزش مجازی چیست ؟

هر یک از مدرسان که در رایان کاشی ها آموزش مجازی را برعهده دارند مطالب ضروری را پیش از آماده کردن به دانش‌آموزان معرفی می کنند تا آنها اطلاعات بیشتری در مورد مسائل به دست بیاورند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تمامی شرایط جهت آموزش مجازی بهتر در رایان کاشی ها برای دانش آموزان و نوجوانان فراهم شده است. هر یک از دانش آموزان و نوجوانان می توانند تمامی جلسات تدریس را در سایت مدرسه مشاهده کنند و یک بار دیگر آنها را مورد بررسی قرار دهند. مدرسه هایی که امروزه آموزش از راه دور را برای دانش آموزان فراهم کرده اند به صورت موفق تر می توانند اقدام نمایند.

اهداف هر یک از جلسه های تدریس آموزش مجازی در رایان کاشی ها اعلام می گردد. مدرسانی که در رایان کاشی ها فعالیت آموزش مجازی دروس متنوع را بر عهده دارند به طور کامل اهداف هر یک از جلسه ها را برای دانش‌آموزان مطرح می‌ کنند. مطالب جدید در چارچوب مشخص شده به دانش آموزان اعلام می‌ گردد و قالب بندی آنها بر اساس استانداردها و اصول مشخص شده دوره آموزش از راه دور می باشد. زمانی که شما آموزش از راه دور را برای فرزندان خود انتخاب کنید می توانید مطالب پیش فرض و آموخته های قبلی کودکتان را هم مورد بررسی قرار دهید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()