لاستیک بارز  به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در بازار ایران می باشد. شرکت های کمتری در داخل فعالیت دارند که بتوانند از نظر کیفیت با این کمپانی رقبات کنند. کمپانی بارز از ابتدا با هدف تولید لاستیک با کیفیت فعالیت خود را در سطح کشور آغاز نمود و با هدف برآورده نمودن نیاز بازار به لاستیک در دوران تحریم های آمریکا بر علیه ایران، همچنان با موفقیت به فعالیت خود ادامه می دهند. فروش لاستیک بارز با استقبال فراوانی روبرو شده است. تایر بارز توانسته سهم بزرگی در حوزۀ خرید و فروش تایر داخل کشور داشته باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از عرضه کنندگان تایر در تهران تأسیس شده است و به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان توانسته اند شرایطی مناسب جهت خرید لاستیک ایرانی با برند لاستیک بارز، یزد تایر و ... را برای مشتریان فراهم نمایند.

ویژگی های لاستیک بارز با کیفیت

بر روی تمامی تایرها یک سری حروف لاتین و اعداد نوشته شده است که دارای مفاهیم هستند. افرادی که قصد خرید لاستیک بارز و هر برند دیگر برای اتومبیل خود را دارند، باید دانش کافی نسبت به این علائم داشته باشند، تا بدین وسیله بتوانند متناسب با مشخصات فنی اتومبیل، بهترین تایر را انتخاب و خریداری کنند.

شرایط آب و هوایی، وزن و قدرت موتور، مدل ماشین و نوع کاربری از موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام خرید لاستیک بارز باید مد نظر قرار گرفته شوند. در این صورت می توانید بهترین تایر را انتخاب نموده از کیفیت بالای آن جهت تجربۀ رانندگی خوب و خاطره انگیز بهره گیرید.

لاستیک سواری بارز، لاستیک شاسی بلند بارز، لاستیک کشاورزی بارز و ... برخی از کاربری های لاستیک است که متناسب با مدل اتومبیل تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. شما به عنوان یکی از مجموعه های معتبر می توانید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید و لاستیک مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

جهت خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک بارز می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق، بهترین تایر را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()