به طور کلی زغال از نیم سوز شدن چوب با درصد کربن بالا تولید می شود. مصارف گوناگونی برای زغال، علاوه بر مصارف پخت و پز وجود دارد که می توان به زغال برای قلیان و زغال برای مصارف صنعتی چون قالب سازی، تولید ظروف شیشه، سرامیک و غیره اشاره نمود. خرید زغال مصری وارداتی طرفداران زیادی دارد چون نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و حرارت بالایی تولید می شود. زغال مصری وارداتی از دیگر زغال ها پرفروش بازار به شمار می رود.

مجموعۀ سالار سوز جنوب با هدف جلب رضایت مشتریان توانسته اند امکان خرید انواع زغال ایرانی و خارجی را برای مشتریان فراهم نمایند. جهت سهولت در خدمات رسانی به مشتریان، قادر به سفارشات اینترنتی و تلفنی آنان با قیمت مناسب می باشند.

سفارش زغال مصری وارداتی

امروزه میزان مصرف زغال به میزان قابل توجهی نسبت به گذشته افزایش یافته است چون فضای لازم جهت تهیۀ اتش با چوب خشک در سطح شهر وجود ندارد. بدین ترتیب فروش زغال راهکار جایگزین آن محسوب می شود. امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید زغال مصری وارداتی می باشند چون این نوع زغال از کیفیت بالا برخوردار است. این نوع زغال جهت مصارف صنعتی، پخت و پز و همچنین قلیان مناسب می باشد. با تهیۀ زغال مناسب می توانید حرارت لازم را برای مصارف مورد نظر فراهم سازید. داشتن انسجام، ماندگاری بالا، بی بو بودن، عدم تولید گاز سمی و دود از نکات مهمی هستند که هنگام خرید ذغال مصری وارداتی خوب باید مد نظر داشته باشید.

قیمت فروش زغال سفید و زغال مصری وارداتی به کیفیت و وزن بسته بندی بستگی دارد. متناسب با حجم مورد نیاز می توانید، زغال مورد نیاز خود را با قیمت ارزان از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب تهیه نمائید. این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش زغال های ایرانی و وارداتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و هم اکنون شرایط مناسبی جهت خرید زغال مصری وارداتی ارزان را برای مشتریان فراهم نموده اند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()