طرح توجیهی در مفهوم کلی به  تجزیه و تحلیل بازار و میزان موفقیت یک پروژه تازه تأسیس می پردازد. هدف اصلی از مطالعات امکان سنجی که در نگارش طرح توجیهی مطرح می شود، تعیین میزان اجرایی بودن یک پروژۀ عملیاتی است که یک سرمایه گذار قصد راه اندازی آن را دارد. بدین ترتیب می توان به صورت کاملاً مهندسی و تخصصی از میزان درصد موفقیت یک کسب و کار مطلع گردید و بدین ترتیب پروژه های ناموفق را راه اندازی ننمود و متحمل خسارات سنگین نشوید. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ مطالعات امکان سنجی، مشاوره تخصصی و ارائه انواع خدمات طرح توجیهی آماده و سفارشی با حداقل هزینه می باشد.

ارائه طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف

افرادی که قصد سرمایه گذاری مجزا دارند و در صدد جمع آوری شرکای کاری جهت راه اندازی یک پروژه کوچک و یا بزرگ می باشند، توصیه می کنیم متناسب با نوع پروژه حتماً از خدمات مشاورۀ تخصصی کسب و کار و همچنین سفارش طرح توجیهی اختصاصی بهره گیرید.

افرادی که تا کنون تجربۀ راه اندازی یک کسب و کار و یا سرمایه گذاری داشته اند، چنین موارد مهمی را در ابتدای کار مد نظر قرار می دهند تا بدین وسیله بتوانند اجرای موفقیت آمیز پروژه را تضمین نمایند. هزینه طرح توجیهی بستگی به حجم پروژه و ابعاد کار مطالعات امکان سنجی خواهد داشت. بدین ترتیب نمی توان قیمت ثابتی در رابطه با نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی تولید دارو های ضد سرطان فنی و اقتصادی مشخص نمود. تهیۀ طرح توحیهی پروسه ای کنترل شده می باشد که در تهیۀ آن به طور همزمان مشکلات و مزایای اجرای یک پروژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. استفاده از افراد متخصص تحصیلکرده در حوزه های اقتصادی، حسابداری، مهندسی و غیره در کنار یکدیگر می توانند به تهیۀ طرح توجیهی کمک کنند.

از این رو گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت کاملاً تخصصی قادر به راهنمایی شما سرمایه گذاران گرامی جهت راه اندازی پروژه های جدید موفقیت آمیز می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()