قیمت تابلو به فاکتورهای مهم چون ابعاد و طرح تابلو بستگی دارد. امروزه عموم مردم به عنوان اولین گزینه جهت تزئین دکوراسیون از مزایای تابلو در سبک های مختلف استفاده می شود. به طور کلی دیوار ساده و بدون تابلو موجب یکنواختی محیط دکوراسیون می شود و در طولانی مدت برای افراد کسالت آور خواهد بود. بنابراین با خرید و نصب تابلو در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون می توان تغییرات زیبایی در نمای داخلی اتاق ها بوجود آورد. قیمت انواع تابلو برای اکثر افراد حائز اهمیت است، علاوه بر آنکه کیفیت متریال تشکیل دهندۀ تابلو نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر انتخاب تابلو خواهد داشت.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در زمینۀ فروش وسایل تزئینی ساختمان به فعالیت خود ادامه می دهد. با توجه به اهمیت قیمت تابلو برای خریداران، تلاش نموده اند متناسب با نیاز بازار انواع تابلو با کیفیت ایده آل و طرح های متنوع را با قیمت های متفاوت در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

قیمت تابلو نقاشی و تزیینی

قیمت انواع تابلو متفاوت از یکدیگر مشخص می شود چون جهت ساخت آنها از متریال مختلف استفاده می شود. در همین راستا شاهد عرضۀ انواع تابلو در سبک و ابعاد مختلف می باشیم. اگر قصد خرید تابلو برای تزئین پذیرایی را دارید، می توانید با در نظر گرفتن ابعاد و رنگ دیوار، ترکیب رنگی و سبک لوازم دکوراسیون با قیمت مناسب تابلو نقاشی و هر سبک دیگری از تابلوهای تزیینی را جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون تهیه نمائید. خرید پوستر دیواری در سایت دکور آفیس انجام می گیرد.

پیشنهاد می کنیم، جهت خرید تابلو تمام جوانب را مد نظر قرار دهید تا بدین وسیله بتوانید با قیمت مناسب تابلوی مورد پسند خود را تهیه نمائید. به طور کلی افرادی که در محیط قرار می گیرند با مشاهدۀ تصاویر تابلو به نظر و سلیقۀ شخصی شما پی خواهند برد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمام نکات مهم، می توانید با قیمت ارزان بهترین تابلو را خریداری کنید.  

برای اطلاع از قیمت تابلو های مدرن و کلاسیک با طرح های زیبا و مجلل می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت اینترنتی تابلوی مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()