شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

تمامی شرایطی که مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو می باشد به روز شده و بر اساس قوانین این کمپانی ایران خودرو است که در سایت فرنام خودرو می توانید آنها را مشاهده کنید. یکی از مهمترین شرایطی که شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو باید به آن آشنایی داشته باشید این است که مدارک درخواست شده کارشناسان را به درستی تحویل دهید. هر یک از مدارک را شما می توانید بر اساس قوانین مشخص شده کمپانی ایران خودرو در سایت فرنام خودرو مشاهده کنید و سپس تحویل کارشناسان خدمات فروش اقساطی ایران خودرو دهید.

مدارک اگر بر اساس شرایط و قوانین مشخص شده کمپانی نباشد بدون شک پروسه خرید به آسانی انجام نمی گردد و امکان دارد که شما با پرداخت آخرین قسط نتوانید سند خودرو را دریافت کنید. سند خودروی شما بعد از پرداخت کردن آخرین قسط فروش اقساطی خودرو به شما ارائه داده می‌ شود که اگر شرایط را به درستی رعایت نکنید امکان دارد سند به شما داده نشود.

اگر شما به خوبی با شرایط فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو آشنایی ندارید بهتر است که از کارشناسان فرنام خودرو هر یک از شرایط را بپرسید تا آنها شما را راهنمایی کنند. کارشناسان فروش فرنام خودرو تنها نه تنها با دوره های فروش اقساطی ایران خودرو آشنا هستند بلکه دوره ‌های فروش اقساطی کمپانی های متنوع خودروهای دیگر را می‌ شناسند و شما را می ‌توانند در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند. در واقع باید بدانید که هر یک از کارشناسان فروش شرکت فرنام خودرو به خوبی با قوانین و شرایط مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو آشنا هستند و می توانند شما را در زمینه خریداری خودروهای ایران خودرو به صورت قسطی راهنمایی کنند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()