داربست فلزی یکی از سازه های موقت و پرکاربردی است که در سطح شهر می توان آن را مشاهده نمود. جهت اجرای داربست فلزی نیاز به استفاده از لوله های ضخیم با قطر تقریبی 5 سانتی متر است که مقاومت لازم جهت تحمل فشار و بار را داشته باشند. البته جهت اتصال لوله های فلزی به یکدیگر از قطعات بست فلزی و پیچ و مهره استفاده می شود. داربست فلزی معلق نیز از دیگر انواع روش های اجرای داربست فلزی است که جهت امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات نصب انواع داربست فلزی در تهران و فروش داربست فلزی فعالیت می کند. این مجموعه جهت ارائه چنین خدماتی از مهارت فنی کارگران مجرب استفاده می نماید. همواره با رعایت اصول ایمنی اجرای داربست فلزی را با تجهیزات با کیفیت و مقاوم انجام می دهند.

اجزای داربست فلزی

اجزای داربست فلزی متشکل از ستون داربست، لوله های سرتاسری افقی، لوله های زیر تخته ای، شمع مایل، لوله های مهار، قید دیواره درگاهی، قید، دستک های افقی داربست، میله شکاف دار اتصال، پایه مهار، اتصالات برای قسمت پل زیر سقف، بست پله ای داربست، صفحه پله، پل، بست راست گوشه، بست لوله زیر تخته ای، بست گردان، بست بوشی، بست خاردار، مهار انتهایی، صفحه زیرستون، پایه قابل تنظیم، توپی های پلاستیکی و ... می باشند.

با این تفاسیر می توانید به اهمیت کار اجرا و نصب داربست های فلزی پی ببرید و اینکه مجموعه هایی که ارائه خدمات اجرای داربست فلزی در کوتاه ترین زمان را می دهند باید از مهارت زیادی برخوردار باشند و نسبت به نحوۀ اجرای داربست فلزی تسلط کامل داشته باشند. نصب داربست فلزی کاری بسیار مهم با حساسیت بالا است که توسط افراد با تحربه قابل اجرا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید داربست و استفاده از خدمات اجرای داربست فلزی می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ داربست دلتا تماس بگیرید.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()