واحد گشت به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ خدمات ایاب و ذهاب گروهی فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعه های  واحد گشت  همواره تلاش دارند با تهیۀ اتوبوس های مجهز و پیشرفته بتوانند بهترین خدمات ایاب و ذهاب گروهی را برای افراد فراهم سازند. همانطور که می دانید امروزه عموم مردم جهت ترددهای گروهی درون شهری و برون شهری می توانند از خدمات واحد گشت، که امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای عموم مردم و همچنین ارگان های دولتی و خصوصی نیز فراهم می سازد.

این مجموعه چندین سال است که با تلاش و کوشش کادر پرسنل مجرب و همچنین بهره مندی از تخصص رانندگان مجرب و استفاده از ناوگان اتوبوس های مجهز به سرویس معمولی در حال خدمات رسانی به همشهریان خود می باشند.

مهمترین خدمات واحد گشت

همانطور که می دانید مهمترین  خدمات واحد گشت مرتبط با ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی به عموم مردم و همچنین سازمان های دولتی و خصوصی می باشند. امروزه می توان جهت برگزاری مراسم تشریفاتی، بهشت زهرا، سرویس مدارس، سرویس دانشگاه ها، سرویس کارمندان و غیره از خدمات واحد گشت استفاده نمود.

بهره مندی از چنین خدماتی به افراد کمک می کند که راحت تر و با اطمینان و ایمنی خاطر بتوانند تردد دسته جمعی در سطح شهر و یا به صورت برون شهری داشته باشند. اجاره اتوبوس دربستی که توسط مراکز واحد گشت امکان پذیر می باشد، توانسته است سفری ایمن و مقرون به صرفه را برای جمعی از افراد مهیا سازد. مجموعه های معتبر که در حوزۀ خدمات واحد گشت فعالیت دارد، نیاز به استخدام رانندگان مجرب و متعهد دارند. در این صورت می توانند با اطمینان خاطر امکان تردد گروهی افراد را در سطح شهر میسر سازد و سلامت مسافران را تضمین نمایند.

برای اطلاع از نحوۀ اجاره سرویس بهشت زهرا، سرویس تشریفاتی، سرویس ویژه، سرویس مدارس، سرویس کارکنان و غیره می توانید با این مرکز در تماس باشید.

آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم

کد پستی : 1136834835

تلفن: 66746467
       66746266

etehadiyeh.mosaferbari@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()