کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولاتی است که در تزئین نمای دکوراسیون به چشم می خورد. این محصول در طرح و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی را تهیه نمود. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توانسته در سال های اخیر تحولی بزرگ در صنعت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود آورد.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره تلاش دارد با در نظر گرفتن رضایت مشتریان و نیاز بازار، محصولات دکوراتیو متنوع و با کیفیتی را به لیست محصولات فروشگاه اضافه کند. در این لیست می توانید فروش کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو را در طرح های متنوع و شکیل مشاهده نمائید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی کودکانه

امروزه خیلی از افراد پیش از تولید نوزاد تلاش دارند، اتاق کودک را متناسب با جنسیت آنها به بهترین شکل تزئین نمایند. از این رو تولید کنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نموده اند با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته و استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قوی بتوانند انواع طرح و تصاویر فانتزی و شخصیت های کارتونی را بر روی کاغذِ کاغذ دیواری به صورت 3D نصب نمایند. بدین ترتیب می توانید شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودکانه و فانتزی با تصاویر زیبا و جذاب در سطح بازار فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی باشید. امروزه به کمک این نوع پوستر دیواری ها توانسته اند به سبک های متنوع و خلاقانه ای جلوۀ خاصی به نمای دکوراسیون اتاق کودکان ببخشند. علاوه بر آنکه با گذشت زمان کودکان و نوجوانان خود به تنهایی می توانند طرح کاغذ دیواری اتاق خود را انتخاب نمایند و بدین ترتیب حس استقلال بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد.

برای مشاهده، بررسی مشخصات و خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری فرشته جهت تزئین نمای داخلی ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و پس از مشاهدۀ دقیق با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()