کاغذ دیواری سه بعدی یکی دیگر از طرح های زیبا و جذاب دیوارپوش کاغذ دیواری محسوب می شود. این محصول را می توان در ابعاد مختلف تهیه نموده و جهت نصب بر روی دیوار با قیمت ارزان خریداری کرد. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های خاص این محصول بپردازیم تا بتوانید با دانش بیشتر نسبت به خرید کاغذ دیواری سه بعدی اقدام نمائید. خیلی از افراد برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا بخش های مختلف تلاش می کنند، از زیبایی منحصربفرد کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری قابل شستشو استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس از سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی در تهران برخوردار است. این مجموعه با بررسی های فراوان توانسته است تلاش کند متناسب با نیاز جامعه، اقلام کاربردی و متنوعی را در صنعت طراحی دکوراسیون تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد و فروش انواع کاغذ دیواری 3D نیز جزء یکی از محصولات با کیفیت این مجموعه به شمار می رود.

مهمترین ویژگی کاغذهای دیواری سه بعدی

از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به داشتن روکش PVC آن اشاره نمود که امکان شستشوی این محصول را میسر می سازد. نصب آسان، قیمت ارزان، داشتن تنوع طرح و ابعاد مختلف از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود. امروزه خیلی از افراد تمایل به ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون هستند و از طرفی هزینۀ زیادی برای ایجاد تغییر دکوراسیون ندارند. از این رو به این افراد پیشنهاد می کنیم، خرید و نصب کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و لوکس را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه مد نظر داشته باشید. در واقع تنها با نصب پوستر دیواری طرح شکوفه به رنگ طلایی و نقره ای پشت میز تلویزیون می توان زیبایی و جلوۀ درخشان و جذاب در نمای دکوراسیون پذیرایی بوجود آورد.

جهت مشاهدۀ محصولات و سفارش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقۀ شخصی خود مانند خرید پوستر دیواری داماسک می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و با قیمت ارزان این محصول را به صورت کاملاً تضمینی خریداری نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()