پوستر دیواری از دیگر انواع محصولات دیوارپوش در دنیای تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار می رود. در ابتدا از چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار جهت تغییرات بزرگ در نمای دکوراسیون استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانستند با بهره گیری از دستگاه های چاپ مدرن و پیشرفته بر تنوع محصولات دیوارپوش بیفزایند ، که در نتیجۀ آن شاهد فروش پوستر دیواری باشیم.

فروشگاه دیوار دکور دارای پرسنل مجرب در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشد. این مجموعه با بررسی نیاز بازار توانسته است محصولات مدرن و کلاسیک را در طرح های فوق العاده جذاب تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. فروش پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی در لیست محصولات این مجموعه قابل مشاهده می باشد.

خرید پوستر دیواری پذیرایی لوکس

امروزه به تنهایی با خرید پوستر دیواری پذیرایی لوکس در ابعاد کوچک نیز می توان زیبایی دکوراسیون را بهبود بخشید. چند سال اخیر نسبت به رعایت اصول طراحی دکوراسیون در نمای داخلی ساختمان بیشتر توجه می شود چون بدین وسیله می توانند حال و هوای منزل و یا محیط اداری و تجاری را دلپذیر نمایند. البته نصب پوستر دیواری با طرح سه بعدی بیش از کاغذ دیواری معمولی جذاب و خیره کننده می باشد چون تصاویر چاپ شده بر روی پوستر دیواری، بسیار واقعی به نظر می رسد و به همین دلیل با عنوان کاغذ دیواری سه بعدی شناخته می شوند.

قیمت  خرید پوستر دیواری کودک و سایر مدل ها به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، برند، طرح و کیفیت آن وابسته می باشد. بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توان انواع پوستر دیواری را در طرح های مدرن و لوکس با قیمت ارزان خریداری نمود و جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش لوازم دکوراتیو ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته امکان خرید آنلاین پوستر دیواری و دیگر محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم نموده است.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()