ویدئو پروژکتور جیبی از جمله مدل های پرفروش دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. با استفاده از امکانات پیشرفته، امروزه توانسته اند انواع دستگاه پروژکتور را ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی حاصل این فناوری می باشد و امروزه خیلی از افراد متقاضی خرید این نوع پروژکتور برای استفاده در تعداد دفعات زیاد می باشند.

فروشگاه نیزار کالا مفتخر است که با اتکاء به دانش روز توانسته اند موفق به طراحی و فروش انواع دستگاه ویدئو پروزکتور با قابلیت های پیشرفته گردند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به خرید این دستگاه هستند، بتوانند با قیمت ارزان و بهره مندی از خدمات فروش، محصول مورد نیاز خود را با اطمینان خریداری کنند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی برای سینمای خانگی

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی جهت ایجاد فضای سینمای خانگی در محل سکونت خود و یا مسافرت می باشند. در این صورت افراد لحظات خوش و به یاد ماندنی را در کنار آشنایان ثبت می کنند. پشتیبانی از کلیۀ پورت های دستگاه دیجیتالی چون اِس ویدئو، اچ دی ام آی، شبکه، آدیو، وی جی اِی، یو اِس بی و قابلیت وای فای به همراه ورودی میکروفن، بلندگو و توجه به مشخصات تصویری و لامپ و نوع لنز از پارامترهای مهم جهت انتخاب و خرید دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی محسوب می شوند.

اساتیدی که در طول روز برای چندین بار نیاز به استفاده از دستگاه پروژکتور برای ارائه مطالب خود دارند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند چون جابجایی این دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی به راحتی صورت می گیرد.

جهت سفارش خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید. این مجموعه سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور با پیشنهادات شگفت انگیز و قیمت ارزان همراه با گارانتی می باشند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()