نصب توری مرغی برای ایجاد محوطۀ محصور شده با حفظ قابلیت نورگیری صورت می گیرد. موارد متعددی تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و نحوۀ پوشاندن فضای نورگیر در نمای ساختمان دارد. عوامل مهمی چون وزن توری، جنس، زیبایی، چشم انداز و قیمت بر روی نحوۀ  نصب توری مرغی نورگیر خواهد داشت. در حال حاضر امکان نصب توری مرغی پلاستیک و توری مرغی فلزی و گالوانیزه برای مشتریان فراهم می باشد.

گروه نماروز به صورت حرفه ای در حوزۀ فعالیت های ساختمانی در ارتفاع مشغول به کار می باشند. بدین ترتیب از افرادی که دارای قابلیت های انجام کار در ارتفاع می باشند جهت ارائه خدمات نصب توری مرغی، آب بندی نمای ساختمان، نقاشی نما و غیره از آنها استفاده می نمایند.

موارد مهم نصب توری مرغی

همانطور که بدان آگاه هستید و تا کنون در پیرامون خود، کاربردهای متفاوت توری مرغی را مشاهده نموده اید، نسبت به کاربرد گستردۀ توری مرغی آشنایی لازم را دارید. نصب توری مرغی متناسب با فضای سرپوشیده و باز متفاوت انجام می گیرد و نیاز به انتخاب مناسب ترین توری است که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشند.

قابل شستشو بودن، داشتن استحکام و ضد زنگ بودن از موارد مهم و کلیدی است که هنگام نصب توری مرغی پاسیو، بالکن و یا فضای باز مد نظر قرار گرفته می شوند. آب بندی نمای ساختمان با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

جهت اجرای نصب توری مرغی نورگیر نیاز به بررسی دقیق و همچنین اجرای مرحله به مرحلۀ کار می باشد. در ابتدا محل نصب توری به طور کامل شستشو می شود و سپس فرآیند شاسی کشی با آهن صورت می گیرد، تا بتوان توری مرغی را بر روی سقف نصب نمود. متراژ کردن ابعاد پاسیو در ابتدای کار ضرورت دارد تا به واسطۀ آن بتوان پروسۀ نصب توری مرغی با به درستی انجام داد.

در صورت نیاز به داشتن محوطۀ محصور نورگیر در فضای بالکن می توانید از تجربیات و خدمات نصب انواع توری مرغی نورگیر توسط گروه نماروز با قیمت ارزان استفاده نمائید.  

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()