پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به عنوان یکی از خدمات ساختمانی توسط گروه های ساختمانی قابل اجرای می باشد. هدف اصلی از اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، جلوگیری از ریزش مصالح ساختمانی نما می باشد که بر اثر زمان، عوامل طبیعی و سهل انگاری در زمان نصب مصالح باعث سست شدن مصالحی چون سنگ، آجر، سرامیک و غیره می گردد. در این صورت با انجام خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، می توان از بروز حوادث ناگهانی خطرناک جلوگیری نمود.

گروه نماروز مجهز به ابزارآلات مخصوص جهت اجرای کارهای ساختمانی در ارتفاع می باشند. این مجموعه در لیست خدمات ساختمانی که ارائه می دهند، قادر به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و داربست می باشند.

برای استحکام بخشیدن به نمای ساختمان فرسوده، انجام رفع نم نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نما می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و با سرعت عمل بالایی می توان پروسۀ کار را انجام داد.

نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای پروژه های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد، استفاده از پیچ و رولپلاک ضد زنگ است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و باران داشته باشند.

با توجه به اینکه طراحی برخی از نماهای ساختمان به صورت منحنی و پیشانی دار صورت گرفته است، ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب می تواند آزادی عمل بیشتری به اپراتور دهد و بتواند دسترسی راحت تری نسبت به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند.

قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به حجم کار، جنس پیچ و رولپلاک و ابزارآلات بستگی دارد. مالکین ساختمان های نما سنگ و آجر باید نسبت به سالم بودن مصالح ساختمانی اطمینان حاصل نمایند و عدم رسیدگی به این موضوع مهم، می تواند علاوه بر خسارت مالی، خسارت جانی به دنبال داشته باشد.

در همین راستا، گروه نماروز با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به اجرای اصولی پیچ و رولپلاک مصالح نمای ساختمان با سرعت عمل بالا خواهند بود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()