خرید خودرو قسطی به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط بهتری خریداری نمایند. چند سال اخیر، شاهد افزایش چند برابری اتومبیل بوده ایم و این مسئله موجب شده تا افراد به واسطۀ شرایط فروش اقساطی، خودرو خریداری کنند. در نظر گرفتن شرایط آسان جهت خدمات خرید خودرو قسطی به افراد فرصت مناسبی می دهد که راحت تر اتومبیل خود را تهیه نمایند. ارائه خدمات خرید خودرو قسطی با شرایط پرداخت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت از فرصت های مناسبی است که پیش روی مشتریان قرار گرفته می شود.

سایا خودرو دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط می باشد. اقشار مختلف جامعه متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند با قیمت مناسب تجربۀ خرید خودرو قسطی را داشته باشند.

شرایط خرید خودرو قسطی

سال های اخیر نسبت به گذشته شرایط خرید خودرو قسطی آسان تر شده است و بدین ترتیب متناسب با وضعیت اقتصادی که از آن برخوردار هستید، از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآئید. خرید و فروش خودرو قسطی بهترین روش جهت تهیۀ اتومبیل می باشد و عرضه کنندگان خودرو در سطح کشور نسبت به این موضوع بررسی های فراوانی نموده اند. بدین وسیله بتوانند شرایط بهتری نسبت به گذشته مهیا سازند. تسریع زمان تحویل خودرو، تحویل سند بنام، افزایش تعداد اقساط، امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید خودرو قسطی توجه به آنها ضرورت دارد. با افزایش تعداد اقساط خودرو ممکن است بر میزان سود بازپرداخت افزوده گردد ولی متناسب با افزایش تورم سالیانه، خرید اقساطی خودرو بسیار مقرون به صرفه می باشد و افراد به راحتی می توانند آرزوی همیشگی خود را محقق سازند و بر میزان رفاه زندگی خود بیفزایند.

جهت اطلاع از شرایط کامل خرید خودروهای داخلی و خارجی اقساطی مانند  شرایط خرید 405 اقساطی که توسط سایا خودرو ارائه داده می شوند، با دفتر مرکزی سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()