لاستیک میشلن از دیگر برندهای خارجی محسوب می شوند، که در ایران طرفداران زیادی دارد. جهت خرید لاستیک میشلن می توانید به فروشگاه های معتبر پخش تایر در تهران مراجعه نمائید. کمپانی میشلن فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در عرصۀ تولید انواع تایر سواری، شاسی بلند و دیگر وسایل نقلیه در فرانسته آغاز نموده و طی سال های فعالیت حرفه ای توانسته اند انواع لاستیک میشلن با کیفیت را تولید نموده و به بازار خارجی عرضه نمایند.

فروشگاه لاستیک هم پا نیز از واردات و پخش لاستیک های میشلن مستثنی نمی باشد. افرادی که طرفدار خرید لاستیک میشلن هستند، می توانند متناسب با مدل خودروی سواری، شاسی بلند، ماشین آلات سنگین کشاورزی و راهسازی از طریق وب سایت رسمی هم پا تایر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

ویژگی لاستیک میشلن اورجینال

هنگام  خرید لاستیک هانکوک و میشلن اورجینال توجه به کیفیت تایر و ساختار تشکیل دهندۀ آن از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید تایر میشلن و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی، توجه به تاریخ تولید تایر ضرورت دارد. در واقع طول عمر مفید تایر بر اساس تاریخ تولید مشخص می گردد و عموماً ماکزیمم بیش از 5، 6 سال از تاریخ تولید آن نباید گذشته باشد. به عبارتی حتی اگر از تایر تاریخ گذشته استفاده نشده باشد، امکان فرسودگی و پوسیدگی تار و پود تایر وجود دارد. در نتیحه حین استفاده از تایر، ممکن است در مدت زمان کوتاه، دچار ترکیدگی و یا پنجری شوند.

هم اکنون شرایط مناسبی جهت خرید آنلاین لاستیک میشلن توسط فروشگاه های معتبر پخش تایر خارجی برای کاربران فروشگاه اینترنتی هم پا فراهم می باشد. جهت خرید بهترین تایر، بررسی یک سری ویژگی ها ضرورت داردت چون در این صورت می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا تایر مورد نظر خود را تهیه نمود.

برای خرید اینترنتی تایر میشلن می توانید به وب سایت فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()