داربست متشکل از لوله های فلزی است که با استفاده از اتصالات به یکدیگر متصل می شوند. با نصب داربست فلزی می توان به سطوح بالای ساختمان دسترسی پیدا کرد و به واسطۀ آن بتوان فعالیت های ساختمانی را در مدت زمان کوتاه انجام داد. در واقع کاربرد عمدۀ سازه داربست را می توان در موارد مختلفی چون نماسازی، تعمیرات، مرمت سازی نمای ساختمان، نصب بیلبورد، انجام کارهای نماشویی ساختمان و غیره در سطح جهان مشاهده نمود.

شرکت داربست دلتا به عنوان یکی از مجموعه های فعال در عرصۀ فروش و نصب داربست فلزی به روش های مختلف در سطح شهر فعالیت می کند. شرکت های ساختمانی و کمپانی های تبلیغاتی جهت اجرای نمای ساختمان و همچنین نصب بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی می توان جهت خرید داربست و کرایه داربست با قیمت ارزان با دفتر مرکزی داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

موارد مهم جهت خرید و نصب داربست

نکتۀ مهمی که در رابطه با موضوع خرید داربست وجود دارد، اهمیت دادن به وزن و ضخامت لوله های داربست و همچنین کیفیت نوع اتصالاتی است که جهت نصب داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع عدم استفاده از داربست فلزی نامناسب می تواند احتمال خطر برق گرفتگی و یا سستی سازۀ داربست را بوجود آورد. جهت نصب داربست فلزی از انواع بست و اتصالات فلزی چون بست تک پیچ، بست دو پیچ، بست مغزی، بست کف گیر، بست آهنگیر و غیره بهره گرفته می شود. فروش داربست فلزی توسط این مجموعه انجام می گیرد.

نوع داربست و اتصالاتی که هنگام نصب داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تأثیر مستقیم بر روی طول عمر سازۀ داربست نصب شده خواهد داشت.

جهت سفارش داربست فلزی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت داربست دلتا تماس گرفته و جهت راه اندازی سازۀ داربست، لوازم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()