لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی وسایل نقلیه محسوب می شود. جهت خرید لاستیک برای خودرو باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود، که هر کدام از آنها می تواند نقش بسزایی بر روی مقاومت تایر و سرعت خودرو داشته باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تایر وجود دارد، این است که بیش از 95% وزن خودرو را میزان فشار باد داخل لاستیک تحمل می کند و لاستیک تنها اندک درصد باقی مانده را تحمل می کند. هدف از ذکر این موضوع، این است که بدانید انتخاب و خرید تایر با کیفیت می تواند نقش بسزایی در سرعت خودرو داشته باشد.  

فروشگاه لاستیک هم پا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است. افرادی که قصد خرید لاستیک با برندهای معتبر دارند، می توانند پس از مشاهدۀ انواع لاستیک این مجموعه، تصمیم خود را در رابطه با خرید بهترین تایر بگیرند.

موارد کلیدی جهت خرید مناسب ترین لاستیک

لاستیک نقش بسزایی در عملکرد و فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. بر روی تایر یک سری و حروف و نوشته درج شده است، که نشان از مشخصات فنی تولید لاستیک محسوب می شوند. افرادی که قصد خرید تایر مانند خرید لاستیک شاسی بلند برای خودروی سواری، شاسی بلند، کشاورزی، کامیون و ماشین آلات سنگین دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه های عرضۀ لاستیک، تایر مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

نسبت ارتفاع فاق به پهنا، مقدار حداکثر فشار باد مجاز، کد سایش نسبت به سطح زمین، میزان چسبندگی و حداکثر توان لاستیک نسبت به دمای سطح جاده، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید، نسبت ارتفاع فاق به پهنای تایر، نمایش رادیال بودن تایر، حداکثر فشار باد مجاز برای لاستیک از موارد کلیدی انتخاب انواع لاستیک محسوب می شوند.

اگر نیاز به تأمین لاستیک زمستانی، تابستانی و یا چهار فصل دارید، می توانید به فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه نمائید.  

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()