کفش زنانه از نظر شکل ظاهری بسیار ظریف بوده و از طرح های متنوعی جهت طراحی کفش های زنانه بهره گرفته می شود. هنگام خرید کفش زنانه علاوه بر توجه به مدل، توجه به رعایت طبی بودن کفش ضرورت دارد چون پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و سلامت آن نقش بسزایی بر سلامت فیزیکی فرد خواهد داشت. به عنوان مثال جهت پیاده روی طولانی مدت،  خرید کفش زنانه را به شما پیشنهاد می دهیم چون سبک بوده، انعطاف پذیری بالایی داشته و در عین حال دارای رویۀ تنفس پذیر و همچنین زیرۀ مستحکم و با کیفیت است.

تولیدی کفش آرمیس نیز در طراحی هر کدام از مدل های کفش زنانه و مردانه تلاش نموده اند، از مواد اولیۀ مرغوب و از دستگاه های پیشرفت بهره گیری نمایند. بدین ترتیب توانسته اند متناسب با نیاز بانوان عزیز، انواع کفش زنانه اسپرت، راحتی، مجلسی و اداری را به صورت کاملاً طبی تولید نموده و در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

فروش کفش زنانه ورزشی

جهت خرید کفش زنانه ورزشی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید نگاهی به محصولات تولیدی کفش آرمیس داشته باشید. کفش زنانه اسپرت دارای یک سری مشخصه های ظاهری و ساختاری است و هنگام خرید آنها باید در نظر داشته باشید. همانطور که گفته شد، جنس رویه، کفی، زیره، پاشنه و پشتی کفش نقش مهمی در راحتی حرکت پا خواهد داشت. برای خرید کفش پیاده روی زنانه به سایت مراجعه کنید.

معمولاً تلاش می شود، جهت رویۀ کفش ورزشی و کفش پیاده روی از پارچه های منافذ دار استفاده شود که دارای قابلیت تنفس پذیر باشند و بدین وسیله از تعریق پا جلوکیری نمایند و هوا در داخل پا جریان داشته باشد. داشتن لژ با ابعاد استاندارد از دیگر ویژگی های کفش استاندارد محسوب می شود.

اگر تمایل به خرید انواع کفش زنانه با کیفیت عالی و قیمت مناسب را از میان تولیدات داخلی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تولیدی کفش آرمیس، به صورت آنلاین کفش مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()