ساک دستی سوزنی به عنوان یکی از ساک های تبلیغاتی محسوب می شود. به طور کلی انواع ساک دستی تبلیغاتی از جنس مقوا، نایلون و سوزنی یا اسپان باند تولید می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری و ظاهری خاص می باشند و افرادی که نیاز به تهیۀ ساک دستی تبلیغاتی دارند، خرید ساک دستی سوزنی را بیشتر ترجیه می دهند چون از مقاومت بالایی برخوردار است و امکان چاپ نوشته و تصاویر بر روی آنها میسر است.

شرکت پارچینه از جمله شرکت های تولید کنندۀ انواع نایلکس چون کیسه دسته دار، کیسه فریزر، کیسه نان، استرچ پالت، نایلون تبلیغاتی، نایلون عریض و پارچه نان وون همچون ساک دستی سوزنی و پارچه ای و کیسه های سر جمع شو با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

خرید ساک دستی پارچه ای سوزنی

پارچه سوزنی قابل شستشو بوده و امکان چاپ بر روی آن میسر است و حالت جذب کنندگی گرد و غبار را ندارند و استحکام بالایی در برابر تابش نور مستقیم دارند. افرادی که خواستار خرید ساک دستی پارچه ای هستند، به دلیل مقاومت نسبتاً بالای این محصول نسبت به ساک دستی نایلونی است و در جهت حفظ محیط زیست، می توان از مزایای آن استفاده نمود.

قیمت ساک دستی سوزنی بر اساس یک سری فاکتورهای مشخص چون ابعاد، جنس، تعداد سفارش، رنگبندی، نوع و طرح چاپ تعیین می شود. جهت دریافت اطلاعات جامع می توانید از طریق کارشناسان فروش پارچینه مطلع گردید. جهت دوخت ساک دستی پارچه ای سوزنی از دو دوخت و التراسونیک بهره گرفته می شود و با استفاده از دستگاه های چاپ سیک جهت چاپ ساک دستی سوزنی بهره گرفته می شود.  برای خرید اسپان باند به سایت مراجعه فرمایید.

اگر طرح خاصی برای دوخت و چاپ ساک دستی سوزنی مد نظر دارید می توانید با اپراتورهای چاپ شرکت پارچینه تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری ثبت نمائید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()