پوکه معدنی نوعی سنگ با ویژگی های ظاهری و ساختاری خاص می باشد. این نوع پوکه معدنی از مواد مذاب آتشفشانی بدست می آید. در واقع گدازه های آتشفشانی که به بیرون پرتاپ شده و سپس سرد می شوند، به عنوان پوکه های معدنی شناخته می شوند و دارای حالت سوراخ سوراخ است چون به واسطۀ این حباب ها، گاز داخل گدازه های آتش به بیرون انتقال پیدا میکند. از این رو پوکه های معدنی از وزن سبک برخوردار هستند. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی می توانید از طریق شرکت های تأمین کننده و عرضه کنندۀ پوکه های معدنی در سطح شهر اقدام نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید انواع پوکه معدنی قروه، تبریز و غیره می توانید با واحد فروش شرکت پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

خرید پوکه معدنی کیسه ای

با توجه به کاربردهای فراوانی که پوکه در صنایع مختلف دارد، افرادی که قصد خرید پوکه معدنی دارند، متناسب با میزان مصرفی که دارند، می توانند از مزایای پوکه معدنی کیسه ای جهت تهیۀ این محصول با قیمت ارزان بهره مند شوند.

بارش بازارن بر روی مواد مذاب سنگی، موجب تشکیل پوکه های معدنی در ابعاد مختلف می شود. هنگام خرید پوکه های معدنی می توانید متناسب با کیفیت و ویژگی های ظاهری و ساختاری که آنها دارند، مناسب ترین پوکه معدنی را جهت مصارف کشاورزی، ساخت و ساز، تزئین نمای دکوراسیون و آب نما و غیره با قیمت ارزان تهیه نمائید.

قیمت پوکه معدنی بر اساس نوع، وزن و کیفیت آن مشخص می گردد. پوکه های معدنی بر اساس شکل ظاهری و سایز در دسته بندی های مختلف پوکه معدنی درشت و ریز تقسیم بندی می شوند. پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی ماسه ای و ... برخی از انواع پوکه معدنی موجود در بازار محسوب شده و به صورت فله و کیسه ای به فروش می رسند.

جهت خرید پوکه معدنی کیسه ای ارزان می توانید با دفتر فروش شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()