ونتیلاتور به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همچنین متناسب با تجویز پزشک، برخی از افراد نیاز به خرید ونتیلاتور خانگی دارند. بدین ترتیب مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات پزشکی، متناسب با محل کاربرد این دستگاه در محیط های درمانی، آمبولانس و منزل انواع دستگاه ونتیلاتور را تأمین نموده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند. کاربرد اصلی ونتیلاتور به عنوان دستگاه تنفس مصنوعی عمل می کند و به فرد بیمار تنفسی کمک می کند که بتواند به سهولت فرآیند عمل تنفس را انجام دهد.

در صورت نیاز به خرید ونتیلاتور بیمارستانی، ونتیلاتور خانگی و همچنین تعمیرات ونتیلاتور می توانید به تجهیزات پزشکی بارمان مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش کلیۀ تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه های تنفس مصنوعی و اکسیژن ساز به فعالیت خود ادامه می دهد.

فروش ونتیلاتور پرتابل

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، بر مبنای تجویز پزشک معالج، ممکن است برخی از بیماران پس از مرخص شدن از محیط بیمارستان نیاز به تأمین ونتیلاتور خانگی داشته باشند و در محیط منزل بتوانند نیاز مرتبط با مشکلات تنفسی خود را مرتفع سازند. بنابراین متناسب با تجویز پزشک، اقدام به اقدام به خرید ونتیلاتور پرتابل می نمایند که فضای کمتری را اشغال کند و به سهولت بتوان از مزایای آن در محیط های مختلف استفاده نمایند.

دستگاه های ونتیلاتور بیمارستانی و خانگی مطابق با تمامی مدل های تنفسی SIMV, IPPVM, PSV, PCV, CV و غیره ساخته می شوند و قسمت سیستم برق رسانی به واسطۀ باطری دخلی و قابل شارژ با برق شهری و یا برق ماشین صورت می گیرد. وزن دستگاه های ونتیلاتور پرتابل سبک و کم حجم می باشد و به سهولت می توان از آن در مسافرت و استحمام استفاده نمود و در سایزهای کوچک و بزرگ ساخته شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  و خرید اکسیژن ساز و دستگاه های تنفس مصنوعی و یا ونتیلاتور، بای پپ، سی پپ، دستگاه اکسیژن ساز و غیره می توانید با دفتر فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس حاصل فرمائید.

تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()