تابلو یکی از وسایل پرکاربرد جهت تزئین نمای دکوراسیون و ایجاد تغییرات اساسی در نمای دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. عموم مردم پس از گذراندن یک روز سخت، تلاش می کنند که حال و هوای خود را تغییر دهند و در فضای دکوراسیون آرامشی خاص بوجود آورند. به طور کلی تابلو به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل محسوب می شود. استفاده از زندگی مدرن و ماشینی موجب شده تا افراد از مناظر زیبای انواع تابلو جهت ایجاد تغییرات اساسی در محیط دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع تابلو مدرن و کلاسیک، انواع دیوارپوش، کفپوش و غیره به فعالیت خود ادامه می دهد. افرادی که علاقه مند به خرید وسایل دکوراتیو مانند خرید تابلو هستند، می توانند نگاهی به محصولات این کمپانی داشته باشند.

عوامل مؤثر جهت خرید تابلو

 همانطور که می دانید انتخاب سبک تابلو نقش بسزایی در نمای دکوراسیون و فضای هنری محیط خواهد داشت. سال های اخیر تنوع سبک های تابلوی دکوراتیو افزایش پیدا کرده است و شاهد استفاده از متریال مختلف جهت ساخت انواع تابلو با مضمون های متفاوت چون مناظر طبیعی، تصاویر گل و شکوفه، چهره انسان، شخصیت های هنری، تصاویر انتزاعی، تصاویر نقش برجسته و غیره می باشیم. بدین وسیله می توان تغییرات قابل توجهی در قسمت های نمای داخلی ساختمان ایجاد نمود. فروش پوستر دیواری را از طریق سایت انجام دهید.

فروش تابلو چند تکه ای و مدرن به تنهایی می تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند. استفاده از ایده های خلاقانه در انتخاب، خرید و نصب تابلو بر روی دیوار سالن پذیرایی، اتاق و راهرو تغییرات فوق العاده از در محیط ایجاد می کند و برای بیننده می تواند بسیار چشمگیر باشد. قیمت تابلو بر اساس ابعاد و نوع متریال تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد.

جهت سفارش اینترنتی تابلو برای هدیه به عزیزان، می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس استفاده نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()