پوستر دیواری از جمله وسایلی است که جهت نصب بر روی سطوح دیوار در نمای دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. توجه داشته باشید، تجهیزات دکوراسیون از تنوع بالایی برخوردار است و محصولات دیوارپوش از مهمترین وسایل دکوراسیون به شمار می رود. خیلی از افراد طرفدار نصب پوستر و کاغذ دیواری بر روی دیوار هستند چون تصاویر زیبایی که بر روی این سبک از دیوارپوش وجود دارد، بیش از پیش باعث جلب نگاه بینندگان می شود و به سهولت می توان تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری بوجود آورد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با اتکاء به نیروی توانمند و سرمایه گذاری مناسب در حوزۀ تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند موفق به ارائه خدمات  چاپ انواع پوستر دیواری و فروش انواع دیوارپوش نسل جدید و قدیمی با کیفیت بالا شوند. در این مجموعه امکان خرید انواع پوستر دیواری آماده و همچنین چاپ پوستر دیواری سفارشی برای کلیۀ مشتریان مهیا است.

فروش پوستر دیواری سه بعدی

مهمترین تفاوت قابل توجهی که بین کاغذ دیواری و پوست وجود دارد، نمای منحصربفرد یک تکۀ پوستر دیواری است. این مسئله امکان نصب پوستر دیواری را تنها در بخشی از دکوراسیون بوجود می آورد. پوستر دیواری سه بعدی حاصل چاپ تصاویر به صورت سه بعدی است که نمای واقعی از تصاویر را به مخاطبان نشان می دهد. در واقع با نگاه کردن به تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر، شما درکی از طبیعی بودن تصاویر خواهد داشت و این مسئله بیش از پیش برای خیلی از افراد هیجان انگیز می باشد.

توجه داشته باشید، چاپ پوستر دیواری شکوفه گل، طرح اشکال انتزاعی، طرح تصاویر مناظر طبیعی،  طرح شخصیت های کارتونی و ... طرفداران خاص خود را دارد و به سهولت می توان آنها را بر روی دیوار نصب نمود.

جهت انتخاب و چاپ جدیدترین محصولات پوستر دیواری و خرید پوستر دیواری گل طبیعی می توانید با مراجعه به فروشگاه دکور آفیس، محصول مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت تضمین شده، سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()