تابلو تزیینی در سبکه های مختلف طراحی می شوند و افراد به سهولت می توانند تابلو دکوراتیو مورد پسند خود را انتخاب نموده و برای تزئیین نمای داخلی دکوراسیون استفاده نمایند. نکتۀ مهمی که در رابطه با تزئین نمای داخلی ساختمان می توان بدان اشاره نمود، جلوه بخشیدن به سطوح دیوار است، که تنها به کمک نصب تابلو و قاب عکس می توان تغییرات جدی بوجود آورد. بنابراین اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه مند به تغییرات جدی در سبک دیزاین دکوراسیون دارید، پیشنهاد می کنیم از زیبایی تصاویر تابلو دکوراتیو مدرن و یا انواع تابلو تزیینی استفاده نمائید. برای خرید تابلو دکوراتیو به سایت مراجعه کنید.

اگر قصد مشاهدۀ برخی از انواع تابلو دکوراتیو مدرن و کلاسیک را دارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه با تلاش و کوشش توانسته موفق به عرضۀ تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی اعم از تابلو، انواع دیوارپوش پوستر و کاغذ دیواری، کفپوش پارکت، پرده های چاپی و غیره گردد و همواره پاسخگوی مشتریان گرامی می باشد.

نکات خرید تابلو تزیینی

برخلاف تصور برخی از افراد، در خرید تابلو تزیینی نیز یک سری نکات مهم نهفته است، که اهمیت دادن به آنها، می تواند در جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون اثر بخش باشد. به عنوان مثال هنگامی که قصد خرید تابلو دکوراتیو برای سالن پذیرایی و یا هر قسمت از فضای دکوراسیون اتاق ها را دارید، توجه به ابعاد دیوار، نقاشی دیوار و رنگبندی لوازم دکوراسیون داشته باشید. به عنوان مثال خرید تابلو تزیین طرح مدرن در نمای دکوراسیون مدرن زیبا و جذاب است و در غیر اینصورت ممکن است از زیبایی و جلوۀ تابلو دکوراتیو بکاهد. برای سطوح دیوار در ابعاد کوچک، نصب تابلو های تزیینی چند تکه ای زیبا و چشمگیر خواهد بود.

جهت خرید تابلو تزیینی و تابلو دکوراتیو می توانید از تجربیات فروشندگان فروشگاه دکور آفیس بهره مند شوید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()