چاپ پوستر دیواری در شرکت دکور آفیس:

دیباچه ای در خصوص چاپ پوستر دیواری:

ارتقا پیدا کردن تکنولوژی در این اواخر تحولی بسیار عمیق در تجهیزات دکوراسیون داخلی به وجود آورده است بنابراین ما شاهد هستیم که امروزه مدل های گوناگون پوستر دیواری سه بعدی، سفارشی و پوستر های دیواری آماده در سطح بازار قابل تهیه می باشند. از این مدل های گوناگون در تمامی سازه های لوکس به جای دیوار پوش های قدیمی استفاده می شود. مطمئناً تصاویر بسیار خارق العاده و زیبا بر روی این پوستر های دیواری باعث می شود که جلوه خیره کننده به فضای اتاق و ساختمان منتقل شود. در نظر داشته باشید که حتی در ساختمان های تجاری و اداری نیز به راحتی می توانید از مدل های گوناگون پوستر دیواری استفاده نمایند. برای خرید پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

 تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری:

عموماً یکسری از افراد فرق بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری را نمی‌ دانند، در نظر داشته باشید که هر دو متریال دارای تنوع رنگ و طرح های بسیار گسترده ای می باشند اما باید مستحضر باشید که اختلافات بسیار فاحشی بین این دو متریال بسیار محبوب وجود دارد. چنانچه اقدام به خرید پوستر دیواری تصویری کنید مطمئناً به راحتی می توانید تفاوت های آنها را با مدل های گوناگون کاغذ دیواری متوجه شوید زیرا کاملاً این تفاوت ها در شکل ظاهری آنها مشهود می باشد. این تفاوت ها به صورت عنوانی عبارت است از:

- متفاوت بودن به لحاظ ابعاد

- متفاوت بودن به لحاظ طرح

- متفاوت بودن به لحاظ محل نصب پوستر های دیواری تصویری

- متفاوت بودن به لحاظ تولیدات سفارشی

- متفاوت بودن به لحاظ متریال پوستر دیواری تصویری. خرید پوستر دیواری گرافیکی را از سایت انجام دهید. 

بدیهی است که استفاده از پوستر دیواری سه بعدی در این مکان انتخاب بسیار شایسته‌ای است و با ذره ای خلاقیت می توان از پوستر های دیواری تصویری برای زنده شدن محیط بی روح و خشک لابی نهایت بهره وری را داشت.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()