شرکت خدمات ایمنی آتش گریز از مجموعه های معتبر و خوشنام در زمینه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران است، که سالهاست با عرضه و شارژ انواع کپسول های پودری و co2 در انواع کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی هالوژن و بیوورسال  در بالاترین سطح کیفی، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار برترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران قرار بگیرد.

استفاده از این تجهیزات در بسیاری از مشاغل و حرفه ها یک ضرورت ایمنی است و  در شمار قوانین کار قرار دارد و نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. ذبه همین دلیل معمولا صنایع و مشاغل بزرگ کارگاهی و تولیدی تست و شارژ این تجهیزات را به برخی از مجموعه های فعال در این زمینه واگذار می کنند، تا در نهایت بتوانند با کمترین هزینه ایمنی مجموعه اقتصادی خود را حفظ نمایند. قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با توجه به نوع کپسول و وزن آن متفاوت است، که البته با مراجعه به مجموعه های معتبر و خوشنام می توان با تعرفه های بسیار ارزان تر و مناسب تر نسبت به شارژ و تست آن ها اقدام نمود.

پس از تست بدنه و اطمینان از سلامت فیزیکی کپسول ها که از آن به عنوان تست هیدرواستاتیک یاد می شود، نوبت به شارژ کپسول آتش نشانی در شمال تهران و سپس قرار دادن آن در محل اولیه می رسد. تست تمامی کپسول های آتش نشانی به صورت ماهانه و کپسول های co2  هر شش ماه یکبار باید در دستورالعمل کار دارندگان این تجهیزات قرار بگیرد تا در هنگام استفاده از عملکرد آن اطمینان حاصل کرد. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و  استان کرج با کیفیت بسیار بالا و ارزان ترین قیمت توسط مرکز معتبر خدمات ایمنی آتش گریز انجام می شود.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()